Beantwoord

Galaxy S3 mini: Hoe zie ik welke apps internet gebruiken of weleens verbinding maken?

• 26 februari 2014
  • 3 reacties
  • 376 Bekeken

Hallo allemaal,

Graag wil ik weten hoe ik op de Samsung S3 mini kan zien welke apps internet gebruiken of wel eens verbinding maken?
Alvast bedankt

Groetjes I-Ron
icon

Beste antwoord door DerekD 26 februari 2014, 17:45

In de Play Store op een Android toestel zijn verschillende data apps te downloaden.
Een voorbeeld is My Data Manager, hier kan je precies zien hoeveel MB elke app gebruikt!

Zelf zou ik een aantal van dit soort apps downloaden, Dan zie je dat er wel verschil in de apps zit. 
100% nauwkeurig is het niet, maar het geeft wel genoeg voldoening!

Ik hoop dat ik je hier mee op de goede weg heb geholpen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge
In de Play Store op een Android toestel zijn verschillende data apps te downloaden.
Een voorbeeld is My Data Manager, hier kan je precies zien hoeveel MB elke app gebruikt!

Zelf zou ik een aantal van dit soort apps downloaden, Dan zie je dat er wel verschil in de apps zit. 

Thanx voor de zeer nuttige info DerekD!!
Ik ga die app gelijk downloaden :-)

Hoi I-Ron!

Welkom op het T-Mobile Forum!

Nog een paar tips over My Data Manager.
Je kunt een eigen plan instellen (rechts bovenin op de 3 blokjes drukken), erg handig als je een abonnement hebt om deze elke maand opnieuw te resetten. Dan zie je in 1 oogopslag hoeveel je nog tegoed hebt. Handig om deze in te stellen op de datum waarop je je nieuwe tegoed krijgt.

Je kan ook een wi-fi plan instellen om zo te zien wat je aan wi-fi verbruikt. Als je die hetzelfde plan geeft als mobiele data heb je elke maand een mooi overzichtje.

Providers ronden elke dag de mb's af, een externe app doet dit niet, dus er kan een verschil gaan zitten in het aantal mb's wat je nog over hebt.

Reageer