Beantwoord

Galaxy s8 kapot moederbord


Hi Tmobile,

Sinds mei 2017 een abo unlimited van Tmobile met een galayx s8.
Altijd goed gebruikt, hoesje er om heen etc. Zit nog geen kras op.

Nu ging mijn toestel niet meer aan na het opladen in de nacht. Oranje lampje stond aan en de telefoon was bloed heet.

Nu had ik 2-3 uur gewacht met het aan zetten, het oranje lampje ging weg maar het toestel helaas niet.
Ik ben langs een reparatie centrum geweest en die hebben gekeken of het moederbord nog reageerde (ik heb al reset geprobeerd, flashen met andere firmware, download modus etc alleen hij deed echt niks meer)
Toestel 24 uur laten liggen, nog niks.
2 dagen laten liggen, niks.. Ook in de oplader 24 uur laten liggen maar hij doet echt niks.

Opladen brand er niks, zowel bedraad als draadloos.


Nu vraag ik mij af wat voor garantie er op zo iets zit? Kan ik hier voor de rest nog wat mee of is het einde verhaal..

Mvg,
Paul
icon

Beste antwoord door Folkert 6 februari 2019, 14:12

Hi Paul,

Je hebt in Nederland wettelijk 2 jaar garantie op alle apparatuur, in jouw geval dus tot mei 2019. Ik zou zeggen, meteen naar de winkel ermee!

Groet, Folkert

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16
Hi Paul,

Je hebt in Nederland wettelijk 2 jaar garantie op alle apparatuur, in jouw geval dus tot mei 2019. Ik zou zeggen, meteen naar de winkel ermee!

Groet, Folkert

Reageer