Beantwoord

Geen APN op oneplus one

• 23 november 2015
  • 2 reacties
  • 851 Bekeken

Hoe krijg ik de tekst "Geen APN gespecificeerd op het apparaat" van mijn scherm?
Ik heb de hele tijd zo'n zwarte balk met die tekst op mn scherm. En het lukt mij maar niet weggaar mijn telefoon word daardoor ook erg warm.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 november 2015, 21:30

Hoi Jootjequin.

Klopt, je kunt topics zelf niet sluiten of verwijderen, je kunt ook de topictitel niet aanpassen en na een bepaalde tijd (volgens mij een uur) is het ook niet meer mogelijk om je berichten aan te passen. Daar zijn wij klantexperts en de T-Mobile moderators 'goed voor'. 😉 Het andere topic is gesloten, daar kun je niet meer in reageren, vandaar de foutmelding.

Blijkbaar ben ik vergeten mijn vraag hier gisteren te posten, handig.. Ach ja, dan nog maar een keer typen. ;)

APN staat voor Access Point Name, de melding wil in feite zeggen dat je geen instellingen voor het mobiele netwerk in je telefoon hebt staan. Kan het kloppen dat je niet via 3g/4g kunt internetten, omdat dat niet is ingesteld?
Bekijk origineel

2 reacties

@xcrm niet zo mopperen dit is mijn eerste keer op t forum en weet nog niet hoe het allemaal werkt.
En dat was geen antwoord op mijn vraag.

@kaassausje, bedankt voor je reactie, het lukt mij niet om een van deze topics te verwijderen en t lukt mij ook niet om op de andere topic te reageren waar jullie hebben gereageert. Ik krijg namelijk elke keer een fout melding.
Hoi Jootjequin.

Klopt, je kunt topics zelf niet sluiten of verwijderen, je kunt ook de topictitel niet aanpassen en na een bepaalde tijd (volgens mij een uur) is het ook niet meer mogelijk om je berichten aan te passen. Daar zijn wij klantexperts en de T-Mobile moderators 'goed voor'. 😉 Het andere topic is gesloten, daar kun je niet meer in reageren, vandaar de foutmelding.

Blijkbaar ben ik vergeten mijn vraag hier gisteren te posten, handig.. Ach ja, dan nog maar een keer typen. ;)

APN staat voor Access Point Name, de melding wil in feite zeggen dat je geen instellingen voor het mobiele netwerk in je telefoon hebt staan. Kan het kloppen dat je niet via 3g/4g kunt internetten, omdat dat niet is ingesteld?

Reageer