Beantwoord

Geen gehoor bij bellen

• 16 januari 2016
  • 5 reacties
  • 573 Bekeken

Kan niet bellen wel gebeld worden bij bellen geen toon mensen aan de andere kant horen mij wel wie weet de oplossing
icon

Beste antwoord door Pilovali 16 januari 2016, 12:54

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Kan het misschien zijn dat de volume gedempt is? Probeer tijdens het bellen eens volume knoppen in te drukken.

Groet,
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Kan het misschien zijn dat de volume gedempt is? Probeer tijdens het bellen eens volume knoppen in te drukken.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hi golden caya,

Welkom terug op ons Forum!

Wat balen dat je problemen ervaart met bellen. Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Kon je verheen wel normaal bellen en de ander aan de telefoon horen? Kan het zo zijn dat de volume gedempt is zoals Pilovali ook aangeeft?

Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen! 😉
ik kan wel bellen, maar ik hoor geen over-gaan-bel-toon, en ik hoor ook niks als ik mijn viocmail afluister. en de mensen aan de andere kant kunnen mij wel horen. en dat heb ik al vanaf gister/zaterdag avond 7-8-2016 en ik heb dat ook al getweet naar de tmobile_webcare. maar van hun kant uit heb ik nog niks vernomen?. en waar het probleem zit weet ik dus niet;
mijn bericht hier boven kan verwijdert worden. het probleem ligt niet bij t-mobile. maar aan mijn gsm zelf. de voorkant spieker is blijkbaar stuk. want de achterkant spieker geeft wel geluid weer.

dus bij deze verwijdert het bericht;
Reputatie 7
Badge +20
Hey def35,

Goed te horen dat je er in ieder geval achter bent gekomen waar het probleem zit. Jammer dat de speaker kapot is! :S

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!

Reageer