Vraag

Geen mobiel internet

• 26 februari 2014
  • 3 reacties
  • 886 Bekeken

Ik heb sinds een paar dagen geen mobiel internet meer. Wifi werkt allemaal prima. 
Heb sinds een week een iphone 5s. De eerste dagen werkte het wel, zo gauw ik geen toegang meer heb tot een wifi netwerk kan ik helemaal niet meer op internet. Mobiele data, 4g en dataroaming staan allemaal aan.

Kan ik hier iets aan doen?

3 reacties

Reputatie 5
@Martijn84 Welkom op het T-Mobile forum en mijn excuses voor de late reactie.

Wat vervelend om te lezen dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Uit je bericht begrijp ik dat het probleem niet locatiegebonden is. Heb je de netwerk instellingen van je toestel al eens hersteld? Ik zie wel dat je al 100MB+ hebt kunnen verbruiken, is dit allemaal van voor die periode? Kun je testen of je dit probleem ook ervaart wanneer je de simkaart in combinatie met een ander toestel gebruikt?

Laat het even weten Martijn dan kunnen wij je verder helpen!
Hoi Tom, bedankt voor je antwoord. Het was vorige week hersteld door netwerkinstellingen te herstellen en de telefoon aan en uit te doen. Ik heb nu geen problemen meer.
Reputatie 5
Fijn om te lezen dat het is opgelost Martijn! Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben dan zien wij jou graag weer terug op het T-Mobile forum.

Reageer