Geen mobiel internet
Ik heb sinds een paar dagen geen mobiel internet meer. Wifi werkt allemaal prima.
Heb sinds een week een iphone 5s. De eerste dagen werkte het wel, zo gauw ik geen toegang meer heb tot een wifi netwerk kan ik helemaal niet meer op internet. Mobiele data, 4g en dataroaming staan allemaal aan.
Kan ik hier iets aan doen?
Heb sinds een week een iphone 5s. De eerste dagen werkte het wel, zo gauw ik geen toegang meer heb tot een wifi netwerk kan ik helemaal niet meer op internet. Mobiele data, 4g en dataroaming staan allemaal aan.
Kan ik hier iets aan doen?
This topic has been closed for comments
@Martijn84 Welkom op het T-Mobile forum en mijn excuses voor de late reactie.
Wat vervelend om te lezen dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Uit je bericht begrijp ik dat het probleem niet locatiegebonden is. Heb je de netwerk instellingen van je toestel al eens hersteld? Ik zie wel dat je al 100MB+ hebt kunnen verbruiken, is dit allemaal van voor die periode? Kun je testen of je dit probleem ook ervaart wanneer je de simkaart in combinatie met een ander toestel gebruikt?
Laat het even weten Martijn dan kunnen wij je verder helpen!
Wat vervelend om te lezen dat je geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Uit je bericht begrijp ik dat het probleem niet locatiegebonden is. Heb je de netwerk instellingen van je toestel al eens hersteld? Ik zie wel dat je al 100MB+ hebt kunnen verbruiken, is dit allemaal van voor die periode? Kun je testen of je dit probleem ook ervaart wanneer je de simkaart in combinatie met een ander toestel gebruikt?
Laat het even weten Martijn dan kunnen wij je verder helpen!
Hoi Tom, bedankt voor je antwoord. Het was vorige week hersteld door netwerkinstellingen te herstellen en de telefoon aan en uit te doen. Ik heb nu geen problemen meer.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.