wie weet hoe ik de email notificatie led van een HTC ONE M8 aan kan laten gaan bij nieuwe email?
Bij de settings heb ik aangegeven dat de notificatie led aan moet gan bij nieuwe email, Gmail, FB-meldingen, what's app accu aan lader enz.
De led is in ieder geval niet defect, bij het laden van de accu heb ik de rode/oranje led gezien toen de accu bijna leeg was en de groene toen hij helemaal was opgeladen.
Bij een nieuwe mail krijg ik wel netjes een melding op m'n hoofdscherm en vegrendelscherm echter de led blijft uit.
Op internet gezocht naar dit probleem, het is op zich wel voorkomend echter een oplossing heb ik tot op heden niet gevonden.
Voordat ik e.v.t. een factory reset ga uitvoeren bij m'n halve week oude phone wil ik eerst andere opties proberen.
gegevens software:
KitKat 4.2.2
HTC Sense 6.0
firmware 1.54.401.10
Gr.
Beste antwoord door JohnH
Persoonlijk vind ik het wel prettig als je als gebruiker dit soort instellingen zelf naar je hand kan zetten... heet nut van een notificatie LED is mij dan ook niet duidelijk als deze na 5 minuten geen indicatie meer geeft van een bericht..... Op mijn toestel kan ik de tijd niet instellen maar de LED blijft in elk geval knipperen tot ik het toestel ontgrendel en het bericht open, vergrendel ik het toestel weer gat de LED weer vrolijk knipogen. Ach die Chinese toestellen hebben zo hun goede kanten 🙂 🙂