Beantwoord

geen sms-berichten ontvangen op iPhone 6

• 6 januari 2015
  • 2 reacties
  • 4501 Bekeken

Ik kan sms'jes versturen, deze komen ook aan. Ik kan geen sms-berichten ontvangen.
*toestel uit- en aangezet
*met toestelhulp sms-dienst opnieuw geactiveerd
*medewerker heeft nr gereset, toestel weer uit- en aangezet
maar helaas....
Anyone?
icon

Beste antwoord door Chris076 7 januari 2015, 16:53

Hallo Roospauw,

Welkom bij ons op het Forum!

Vervelend dat je geen sms'jes kunt ontvangen 😞 Je hebt zelf al de meest logische stappen ondernomen en helaas is het nog niet gelukt. Wil je de netwerkinstellingen van jouw toestel eens herstellen? Dit kun je doen door de volgende stappen te volgen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen . Wanneer je dit hebt gedaan kun je met iTunes de juiste instellingen weer activeren in het toestel. Ik hoor graag van je of dit jouw probleem oplost.
Bekijk origineel

2 reacties

Super! Het werkt. Dankjewel Chris.
Reputatie 6
Hallo Roospauw,

Welkom bij ons op het Forum!

Vervelend dat je geen sms'jes kunt ontvangen 😞 Je hebt zelf al de meest logische stappen ondernomen en helaas is het nog niet gelukt. Wil je de netwerkinstellingen van jouw toestel eens herstellen? Dit kun je doen door de volgende stappen te volgen: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen . Wanneer je dit hebt gedaan kun je met iTunes de juiste instellingen weer activeren in het toestel. Ik hoor graag van je of dit jouw probleem oplost.

Reageer