Beantwoord

Geluid zachter

• 8 oktober 2015
  • 5 reacties
  • 244 Bekeken

Zomaar ineens is mijn geluid heel zachtjes. Als ik iemand bel.
icon

Beste antwoord door Hajar 9 oktober 2015, 12:17

Hi denachtuil,

Nogmaals welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vervelend dat je geluid zachter is. Heb je al geprobeerd je geluid harder te zetten zoals Storm91 aangeeft?

Wat voor toestel heb je? Heb je toevallig je software ge-update? Heb je al geprobeerd om je toestel geforceerd te herstarten? Dat doe je door thuisknop en aan/uit-knop tegelijkertijd in te drukken.

Laar het ons weten zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Hey denachtuil,

welkom op het forum! :D

Al eens geprobeert om het geluid harder te zetten tijdens het bellen via de volumeknoppen op je toestel? Hoe is het precies gekomen dat het opeens zachter werd?
Reputatie 7
Badge +20
Hi denachtuil,

Nogmaals welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vervelend dat je geluid zachter is. Heb je al geprobeerd je geluid harder te zetten zoals Storm91 aangeeft?

Wat voor toestel heb je? Heb je toevallig je software ge-update? Heb je al geprobeerd om je toestel geforceerd te herstarten? Dat doe je door thuisknop en aan/uit-knop tegelijkertijd in te drukken.

Laar het ons weten zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken! 🙂
Dat heb ik al allemaal gedaan maar geen resultaten. En hoe het oomt weet ik niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi denachtuil,

Wat jammer dat het niet tot een oplossing heeft geleid?

Kun je aangeven van welk toestel je gebruik maakt? Dan kunnen we kijken naar een oplossing.

Mocht dat allemaal niet helpen dan adviseer ik je om je toestel ter reparatie aan te bieden. Dat kan zowel via My T-Mobile, een T-Mobile shop als telefonisch,

We horen graag van je!
Reputatie 6
Wat voor toestel heb je en gebruik je een hoesje? Wanneer je het hoesje verwijderd, heb je dan nog hetzelfde probleem?

Reageer