Sticky

Gezocht: Nexus fans!

Hoi allemaal!

Hier een nexus fanboy van het eerste uur. Ik kan jullie met veel trots vertellen dat we per 9 november de Nexus toestellen dan eindelijk bij T-Mobile gaan aanbieden!

Voor nu zijn we al begonnen met de voorinschrijvingen. Per 2 november kun je dit toestel met een super aanbieding al bestellen en per 9 november online of in de winkel ophalen!

Zie hier de link voor meer informatie.

Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen over de Nexus 5X. Mocht je nog vragen hebben over de Nexus of Android Marshmellow stel ze me gerust!

19 reacties

Hallo mitch,
Ik heb het vermoeden dat het idd de trilmotor is. Die zit ook op de plek waar het gerammel vandaan komt. Toch vreemd dat er bij de reparatie dan een nieuwe kamera ingezet wordt en er geen feedback komt over de reden waarom je het toestel ter reparatie aanbiedt. Ik ken niemand met een Nexus dus hoop dat iemand hier dit leest en dr wil schudden met z,n toestel. Verder laat ik het er voorlopig maar even bij. Iig bedankt voor de reactie.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi eelcke,

Het leek mij in eerste instantie niet de bedoeling dat je nog steeds iets hoort schudden. Ik begon net zachtjes te schudden met mijn iPhone 5 en het lijkt ook alsof er iets los zit. Dat kan betekenen dat we allebei een toestel hebben met loszittende onderdeeltjes. Ik heb even op internet gekeken en ik lees dat het de 'trilmotor' kan zijn, maar ook bijvoorbeeld de aan en uit schakelaar, of de volumetoetsen. Als ik er zo over nadenk moet er ook wel wat speelruimte zijn anders zouden die knopjes niet ingedrukt kunnen worden. Ook lees ik dat er wat ruimte moet zijn vanwege het krimpen en uitzetten van onderdeeltjes bij temperatuurwisselingen.

Misschien handig om inderdaad even te wachten op wat feedback. Ik heb net wat collega's gevraagd om te mogen schudden met hun telefoon. Ik hoor bij hun toestellen een bijna identiek geluid. Het is een heel zacht geluid alsof er een onderdeeltje heen en weer schuift. Gezien het feit dat je toestel net terug is van een reparatie ben ik geneigd om te zeggen dat er niets aan de hand is en je je geen zorgen hoeft te maken.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je toestel niet weer wilt terugbrengen. Heb je je omgeving al gevraagd om hetzelfde te doen? Mocht het toestel dus nog steeds/weer kapot zijn dan kun je deze uiteraard aanmelden ter reparatie. Ik help je hier graag bij. Laat je even weten wat je bevindingen zijn? Als je in de tussentijd nog vragen hebt, stel ze gerust!
Hallo Nexus 5x liefhebbers, ik heb m,n toestel net terug van de reparatie. Ik had hem weggebracht omdat er boven in achter de speaker iets rammelde. Nu hebben ze de camera vervangen (waar niks mis mee was) maar ik hoor nog steeds dat er iets loszit als ik zachtjes schud.
Kan iemand zijn toestel eens schudden en luisteren aan de bovenkant, misschien hoort het wel zo. Ik kwam er helaas thuis pas achter en heb weinig zin om weer naar de t mobile shop te gaan en het toestel weer in te leveren.
Groetjes Eelcke
OK bedankt voor je reactie
Reputatie 6
Badge +17
@eelcke,

Begrijpelijk dat je hiervan baalt! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat je toestel is aangemeld ter reparatie. Zodra je toestel is ontvangen op het servicecentrum, ontvang je hierover bericht. Houd je ons op de hoogte?

Als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten!
Hallo, sinds enige tijd een 5x met bijna vanaf het begin een rammelend onderdeel ergens bovenin bij de speaker die inmiddels flink begint te kraken. Niet zo tevreden dus.
Reputatie 2
Ik heb ook sinds een aantal weken de Nexus 5X, prima toestel. Telefoon werkt fijn, ligt prima in de hand en het aanbod van T-Mobile met de 32gb versie was ook scherp.

Mis alleen ook de accessoires nog wel zoek nog goed hoesje o.a. maar komt wel met de tijd.
Ik heb sinds kort de Nexus 5x. Bevalt uitstekend alleen vreemd dat T-Mobile nog geen accessoires voor dit toestel te koop aanbiedt.
De Nexus 6P is geweldig! Ligt veel beter in de hand dan de Nexus 6. Batterij doet het goed dankzij Deze, Android Sensor Hub en de grotere batterij.
Inderdaad, de laders en kabels voor USB C zijn nog schaars.

Let goed op! Niet elke kabel die claimt USB C te zijn is goed voor je apparaat. Een Google engineer die heeft mee geholpen in het USB C project had uitleg gegeven waarom sommige wel goed zijn en andere weer niet.

Trouwens, vanaf nu zijn o.a. de 64GB versies beschikbaar via de Google Store. Afgelopen week waren alleen de 32GB versies beschikbaar bij winkels zoals Coolblue en Bol.com.
Ik heb zowel de Nexus 5 als het nieuwe broertje de Nexus 5X.
Android 6.0 heb al kunnen testen op m'n 5, al vond de hardware van 5 die versie van android niet helemaal lekker (Google Dev versie).

De verkoopster wist alleen niet van de USB type-C aansluiting af, waar nog weinig kabels voor zijn in de winkels, zoals ik gemerkt heb.
Reputatie 2
Zie nu ook dat de korting op de gsm ook een stuk minder is dan op bijvoorbeeld een sony z5 compact.

Het lijkt erop alsof de zo genoemde speciale actie door de klant indirect zelf betaald wordt.

Maar goed, ik zal eerst afwachten of er telefonisch een goed aanbod neergelegd kan worden.
Reputatie 2
Ben op zich wel geïnteresseerd in de nexus. Alleen wel raar waarom 120 belminuten bij de nexus duurder zijn dan bij bijvoorbeeld de sony z5 compact.

Mocht t-mobile mij een goede aanbieding kunnen doen dan verneem ik dat graag.
wieki2, damm je hebt gewoon gelijk! Huawei partner store inderdaad.
Neem aan dat het de Huawei partner store wordt? 😉

Jammer inderdaad dat het bij de Nexus 5X in het assortiment van T-Mobile blijft, maar ik kijk uit naar het aanbod in de partner store. Maar wel leuk dat er een mooie win actie gaat lopen, dat maakt de Nexus 5X natuurlijk ook wel heel aantrekkelijk.
Ves schreef:

Jammer, mocht je een mede Nexus fan zoeken dan ben ik de aangewezen persoon. https://topcontributor.withgoogle.com/profile/vilmar-simson-e7b590

Hey dank man! Daar ga ik je tzt zeker even op aanspreken 🙂
Jammer, mocht je een mede Nexus fan zoeken dan ben ik de aangewezen persoon. https://topcontributor.withgoogle.com/profile/vilmar-simson-e7b590
Hi Ves,

Dank voor je reactie. Nee de 6P niet. Ik weet wel dat deze in de LG partner store verkocht zal gaan worden (Amsterdam) en niet 100% confirmed.
Gaat de Nexus 6P ook aangeboden worden? Heb het kunnen vasthouden in Mountain View en was meteen verkocht.

Reageer