Sticky Beantwoord

Handmatig instellen van e-mail op BlackBerry

• 27 november 2015
  • 1 reactie
  • 2393 Bekeken

Hoe stel ik handmatig de instellingen van mijn e-mail in op mijn BlackBerry?
icon

Beste antwoord door Daniel_H 27 november 2015, 13:46

Je neemt eerst een paar standaard stappen in je BlackBerry en kunt daarna doorklikken naar de pagina van je e-mailprovider voor een uitgebreide uitleg per provider.

Ga naar de e-mail app van je toestel. Bij veel BlackBerry toestellen kies je dan voor de menu-toets, 'Installatie' en de central toets en daarna voor 'Installatiewizard'. Kies dan voor 'E-mail instellen'.

Kies nu hieronder je e-mailprovider en volg de stappen op hun website. Staat je e-mailprovider er niet tussen? Kijk dan even op de website van jouw provider voor meer informatie hierover.
Zet na het invoeren tot slot je toestel even uit en weer aan.

Gmail

Hotmail / Outlook / msn.com

Tele2 / Versatel

XS4ALL

Yahoo

Zeelandnet

Ziggo / @Home
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Je neemt eerst een paar standaard stappen in je BlackBerry en kunt daarna doorklikken naar de pagina van je e-mailprovider voor een uitgebreide uitleg per provider.

Ga naar de e-mail app van je toestel. Bij veel BlackBerry toestellen kies je dan voor de menu-toets, 'Installatie' en de central toets en daarna voor 'Installatiewizard'. Kies dan voor 'E-mail instellen'.

Kies nu hieronder je e-mailprovider en volg de stappen op hun website. Staat je e-mailprovider er niet tussen? Kijk dan even op de website van jouw provider voor meer informatie hierover.
Zet na het invoeren tot slot je toestel even uit en weer aan.

Gmail

Hotmail / Outlook / msn.com

Tele2 / Versatel

XS4ALL

Yahoo

Zeelandnet

Ziggo / @Home