Beantwoord

Handmatig instellen van internet in het buitenland op je Samsung Galaxy S6 (edge)

Badge
  • T-Mobile Expert Kennisbank
  • 35 reacties
Hoe stel ik handmatig de instellingen voor internet in het buitenland in op mijn Samsung Galaxy S6 (Edge)
icon

Beste antwoord door RuudO 30 juni 2015, 13:20

De Samsung Galaxy S6 (Edge) wordt bij het eerste gebruik met een T-Mobile simkaart automatisch voorzien van de juiste instellingen voor internet in het buitenland.

Let op: Voor gebruik van mobiel internet in het buitenland gelden andere tarieven dan voor gebruik in Nederland. Voor meer informatie over internet gebruiken in het buitenland, lees hier verder.

1 ► Kies Apps.
2 ► Kies Instellingen.
3 ► Scroll naar beneden.
4 ► Kies Meer verbindingsinstellingen.
5 ► Schakel Roaming in.
6 ► Dataroaming is ingeschakeld.
7 ► Keer terug naar het Startscherm.

Voor internetten in het buitenland biedt T-Mobile verschillende internetbundels aan.
Ga naar Buitenland bundels voor internet voor meer informatie.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge
De Samsung Galaxy S6 (Edge) wordt bij het eerste gebruik met een T-Mobile simkaart automatisch voorzien van de juiste instellingen voor internet in het buitenland.

Let op: Voor gebruik van mobiel internet in het buitenland gelden andere tarieven dan voor gebruik in Nederland. Voor meer informatie over internet gebruiken in het buitenland, lees hier verder.

1 ► Kies Apps.
2 ► Kies Instellingen.
3 ► Scroll naar beneden.
4 ► Kies Meer verbindingsinstellingen.
5 ► Schakel Roaming in.
6 ► Dataroaming is ingeschakeld.
7 ► Keer terug naar het Startscherm.

Voor internetten in het buitenland biedt T-Mobile verschillende internetbundels aan.
Ga naar Buitenland bundels voor internet voor meer informatie.
-edit-
Ja hey, als dit een guide wordt geef dat aan 😉 zoek ik niet meteen je antwoord voor je op :P

Zat al verwonderd te kijken naar je T-Mobile Expert Kennisbank tag en dan zo'n vraag stellen 😉

Reageer