Sticky Beantwoord

Handmatig instellen van internet op je Samsung Galaxy S6 (Edge)

• 9 juni 2015
  • 5 reacties
  • 18430 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud-medewerker
  • 4703 reacties
Hoe stel ik de internet instellingen handmatig in op mijn Samsung Galaxy S6 (Edge)
icon

Beste antwoord door Sam- 9 juni 2015, 15:27

De instructies voor het instellen van internet op je Samsung Galaxy S6 (edge) vind je in dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
De instructies voor het instellen van internet op je Samsung Galaxy S6 (edge) vind je in dit topic.
Hallo Issam ik ben all 2 dagen bezig met mij mobiele netwerk. Heel erg bedankt voor jou bericht hier op forum. Heeft mij erg geholpen. Groetjes Dana
Punt 6 en 7 van de T-Mobile Moderator klopt niet . Er zijn geen toegangspunten te vinden onder
meer verbindings instellingen.
Geweldig, de hele kerst geen internet gehad maar nu doet hij het dankzij dit bericht.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Baarsha,

Wat vreemd dat je deze optie bij stap 6 en 7 niet ziet staan. Zou je in het Samsung Instellingen topic willen laten weten welke software versie je gebruikt? Stuur ons ook een printscreen van de pagina.

Hoi Kaartjuh,

Welkom op het forum!

Ik ben blij om te lezen dat deze instructie je verder heeft geholpen. Mocht je nog aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder. 😉