Beantwoord

Handmatig instellen van voicemail op je Samsung Galaxy S6 (Edge)

• 30 juni 2015
  • 6 reacties
  • 13176 Bekeken

Badge
  • T-Mobile Expert Kennisbank
  • 0 reacties
Hoe stel ik handmatig mijn voicemail in op mijn Samsung Galaxy S6 (Edge)?
icon

Beste antwoord door RuudO 30 juni 2015, 12:59

De Samsung Galaxy S6 (Edge) wordt bij het eerste gebruik met een T-Mobile simkaart automatisch voorzien van de juiste instellingen voor voicemail.

Als dat niet is gelukt, kun je het toestel ook handmatig instellen. Hier volgt een stap-voor-stap plan om dit in te stellen.

1 ► Kies eerst voor 'Apps'

2 ► Kies daarna voor 'Telefoon'

3 ► Klik op het opties-symbool

4 ► Kies daarna voor 'Instellingen'

5 ► Klik op 'Oproep' en scroll naar beneden

6 ► Kies voor 'Voicemailinstellingen'

7 ► Kies daarna voor 'Voicemailnummer'

8 ► Voer 1233 in en kies OK

9 ► Kies weer 'OK'

10 ► Het voicemailnummer is nu ingesteld

Keer terug naar het Startscherm
Bekijk origineel

6 reacties

Badge
De Samsung Galaxy S6 (Edge) wordt bij het eerste gebruik met een T-Mobile simkaart automatisch voorzien van de juiste instellingen voor voicemail.

Als dat niet is gelukt, kun je het toestel ook handmatig instellen. Hier volgt een stap-voor-stap plan om dit in te stellen.

1 ► Kies eerst voor 'Apps'

2 ► Kies daarna voor 'Telefoon'

3 ► Klik op het opties-symbool

4 ► Kies daarna voor 'Instellingen'

5 ► Klik op 'Oproep' en scroll naar beneden

6 ► Kies voor 'Voicemailinstellingen'

7 ► Kies daarna voor 'Voicemailnummer'

8 ► Voer 1233 in en kies OK

9 ► Kies weer 'OK'

10 ► Het voicemailnummer is nu ingesteld

Keer terug naar het Startscherm
Ik wil graag dat de voicemail niet al na 30 seconden aangaat maar na ongeveer 60 seconden. Hoe stel ik dat in?
Reputatie 6
Badge +16
Hi A.M. Nieuwint,

Leuk dat je hier je vraag stelt en van harte welkom op het forum!

Het is helaas niet mogelijk om je voicemail pas na 60 seconden af te laten spelen. Dit kan tot maximaal 30 seconden. Neem ook een kijkje in dit topic voor uitleg over hoe je dit aanpast.

Als je verder nog vragen hebt dan weet je ons te vinden. 😉
Dankdank, het is gelukt! 30 seconden is wat mij betreft niet al te veel, maar beter dan 20 seconden!
Mijn voicemail werkt niet meer.
Ook als ik 1233 bel dan zegt zij het nummer dat u gebeld heeft is niet in gebruikt.
Al een keer aan en uit gezet in MY Tmobile.
Maar hij blijft het niet doen.
Zelf ben ik in Nijmegen geweest naar de t-mobile zaak en daar hebben ze gekeken en zeggen dat ik even moet wachten en later nog eens proberen.
Maar nog steeds niks.
Wat nu ? Hij heeft het wel gedaan ?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Jacques-a3,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Wat vreemd dat je voicemail niet meer werkt. Sinds wanneer heb je hier last van?

Ik heb de voicemail voor je gereset in de hoop dat het nu wel werkt. Zou je over 15 minuten je toestel opnieuw willen starten om jezelf opnieuw op het netwerk aan te melden? Mocht dit niet de oplossing zijn dan gaan we dit voor je doorzetten naar de technische afdeling, zij hebben meer inzicht in de systemen en kunnen jou zeker van een oplossing voorzien.

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer