Beantwoord

HELP! de melding "Gebruik volumetoetsen voor media” wil niet weg.

• 6 juni 2020
  • 4 reacties
  • 934 Bekeken

Goedemiddag,

op mijn telefoon heb ik over het startscherm zeer hinderlijk de melding  "Gebruik volumetoetsen voor media” (met een schuifje ernaast). Bovenaan heb ik eveneens heel hinderlijk een wit balkje waar ik verder niets mee kan. Hoe krijg ik dit weer weg?  Ik heb geen idee hoe het is gekomen. Ik kan mijn telefoon niet gewoon bedienen of iets wijzigen want ik kom niet bij de instellingen. Het pull-down menu kan ik niet benaderen omdat dat witte balkje er overheen zit..

icon

Beste antwoord door Johan Kunz Vathorst 6 juni 2020, 15:52

hoera, gelukt.! Het moest met een geforceerde herstart.. 7 seconden aan/uitknop ingedrukt houden.. Alle meelezers: bedankt voor het medeleven.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

@Johan Kunz Vathorst 

Even het toestel uitschakelen door de aan/uit knop ingedrukt te houden en daar weer opstarten?

Hallo Waqqas,dat mocht helaas niet helpen.. Dat heb ik al eens gedaan. Terug naar fabrieksinstellingen of zouden er nog minder heftige opties uitkomst kunnen bieden?

hoera, gelukt.! Het moest met een geforceerde herstart.. 7 seconden aan/uitknop ingedrukt houden.. Alle meelezers: bedankt voor het medeleven.

Reputatie 7
Badge +18

@Johan Kunz Vathorst 

Dat is toch ook wat ik bedoelde de aan/uit knop ingedrukt houden totdat hij uit is en dan weer opstarten of zie ik het anders en is er toch een soort van andere restart gedaan? 😅

In ieder geval goed dat de fabrieksreset niet nodig was. 👍

Reageer