Het geluid van je beltoon dempen bij een inkomende oproep

• 22 juni 2015
  • 2 reacties
  • 2157 Bekeken

Reputatie 6
Badge +16
  • Oud-medewerker
  • 4703 reacties
Als je niet in de gelegenheid bent om je telefoon op te nemen, maar wel de telefoon bij je in de buurt hebt dan kan de beltoon als storend ervaren worden. Wil je zonder de oproep te beëindigen het geluid dempen van de beltoon dan kan je de volgende instructie volgen:

- Tijdens het overgaan kan je op de volume omhoog of omlaag drukken om het geluid te dempen.

- Ligt je telefoon op een vlakke oppervlakte met het scherm naar boven, dan kan je de telefoon simpelweg omdraaien. Als de Huawei Y300 met het scherm naar beneden ligt dan wordt het geluid van de beltoon automatisch gedempt.

2 reacties

Op mijn Samsung werkt ook de knop aan de linkerzijkant van het toestel (als je naar de voorzijde toestel kijkt rechts. Ofwel de aan-uit knop.
Dan gaat ook het geluid uit van een oproep 😃
Reputatie 4
Badge +5
Ik heb daar een zeer doeltreffende alsook eenvoudige methode voor wanneer ik ergens ben/naartoe ga. Bij vertrek/aankomst gaat de telefoon op stilte en ook trilstand mag zich niet moven.:P
Bluetooth headset hangt aan mijn oor en mag daar blijven hangen. Gaat de telefoon dan hoor ik enkel en alleen 2 korte pieptonen in mijn oor. Maak dan de verbinding en begin het gesprek.
Nare bijwerking:
Mensen schrikken zich het apelazerus wanneer ze ineens mij horen spreken, en maken zich snel uit de voeten. :P:D

😃

Reageer