Beantwoord

Hoe gebruik ik My T-Mobile op mijn Windows Phone?

  • 27 November 2015
  • 13 reacties
  • 32801 Bekeken

  • Oud-medewerker T-Mobile
  • 17 reacties
Voor Windows Phone is de My T-Mobile app niet beschikbaar. Kan ik via een andere manier op mijn mobiel My T-Mobile gebruiken?
icon

Beste antwoord door BartR 27 November 2015, 12:04

Bekijk origineel

13 reacties

Voor Windows Phones is de My T-Mobile app helaas niet beschikbaar. In plaats hiervan kun je onze mobiele website gebruiken. Als je geen zin hebt om in te loggen, zorg dan dat je niet verbonden bent met wifi, maar met het netwerk van T-Mobile.

1 ►Open Internet Explorer en ga naar www.t-mobile.nl/my/dashboard

2 ►Druk op Accepteer cookies, en als het nodig is, voer dan daarna je gebruikersnaam en wachtwoord in.

3 ►Je bent nu op het My T-Mobile dashboard. Als je naar beneden scrollt kun je hier onder andere je verbruik bekijken. Wil je je facturen bekijken, je abonnement wijzigen, of iets anders in My T-Mobile doen? Druk dan op de pijl naar beneden en kies de pagina waar je heen wilt.

4 ►Je kunt My T-Mobile ook op je startscherm tonen. Druk hiervoor op de drie stippen rechts onder in je scherm. Druk vervolgens op aan startscherm vastmaken

5 ►Vanaf nu kun je My T-Mobile ook altijd vanaf je beginscherm bekijken. Als je op ons netwerk zit kun je dit ook doen zonder dat je hiervoor hoeft in te loggen.
Reputatie 7
HI Hannes72,

Ik snap je punt inderdaad en toevallig is er een Klantexpert bezig om een app te ontwikkelen. Je kunt je dan ook via dat topic aanbieden als tester en wellicht zelfs als mede-ontwikkelaar! 🙂 Hopelijk komt er dan een onwijs gave app waar je mee aan de slag kunt!
Schande! Geen app. voor Windows.
Reputatie 5
Hey norhtgo,

Ik snap dat dit onhandig voor je kan zijn! In dit topic geeft Bart er nog meer informatie over.

Is het nog gelukt om via bovenstaande stappen My T-Mobile te gebruiken op je toestel? 🙂
Toch blijft het schandalig dat als je een windows phone gebruiker bent je altijd als 2e rangs wordt gezien. Het zal wel komen omdat ze misschien meer winst maken op i-phone en samsung dan op een windows phone anders hadden de ontwikkelaars wel direct gekomen met een app tegelijk met die van ios en android. Het winstbelang staat nog altijd boven de gebruiker en dus kan wat mij betreft de term klant is koning wel door het toilet gespoeld worden.
Reputatie 7
Badge +9
Hi Pedroso,

Ik begrijp dat je hier ook graag gebruik van wilt maken. Lukt het wel met bovenstaande stappen? Heb je dit topic ook al gezien?
Verkoop dan geen windows mobile ben je van dat gezeik ook weer af.
zooooon groot bedrijf geen app voor windows phone tjonge jonge jonge.
dat wordt er ook niet bij vertelt als je van andoid naar windows phone gaat na het aangaan van een contract.
Klopt, Windows mobile komt altijd als laatste aan de beurt of helemaal niet! Ik vind zelf dat Windows Phone prettiger om mee te werken is dan ios en android.
Wordt na zoveel jaren tijd dat er door T Mobile ook een app ontwikkeld wordt voor Windows Mobile Phone. Ben benieuwd.
Krijgen de Windows Phone gebruikers een seintje als de app "klaar" is?
Reputatie 4
Hi Anne-elziena,

Dat is begrijpelijk!

Heb je al gezien wat mijn collega David hierboven aangeeft over onze Klantexpert die bezig is met het ontwikkelen van een nieuwe app en testers zoekt? Je kunt je aanmelden als tester voor een app voor de Windows Phone waarmee je dan ook inzicht krijgt in jouw verbruikstatus en overige informatie. Als het je leuk lijkt kan je hieraan meedoen. Op het moment dat wij de T-Mobile App aanbieden voor de Windows Phone, zullen wij dat natuurlijk delen met jullie. 🙂
Die WP app komt er niet.
Ze riepen het virg jaar ook al,en dat jaar daarvoor ook.
Maar komen? Nee dat zal het er nooit van komen,nu er praktisch geen WP toestel meer te koop is.
Lariekoek van T-Mobile.Het antwoord is alleen een zoethoudertje,want ze willen hun klanten niet kwijt.
Reputatie 7
Hey lezers,

Voor de zekerheid heb ik dit nog eens nagevraagd, ook omdat we hier duidelijkheid in willen geven na al deze tijd. Er zal geen My T-Mobile App voor Windows phones worden gebouwd. Er is al naar veel opties en dergelijken gekeken, maar de app zal er niet komen. Ik begrijp dat er alsnog de hoop was dat dit wél het geval zou zijn, maar zo weten jullie in ieder geval hoe het er nu voor staat.

Mochten er nog vragen zijn, laat het ons weten!
Eindelijk duidelijkheid.
Maar dat betekend wel dat ik een firma die klanten met een smoes ettelijke jaren lang,ook na circa 15 jaar een abonnement te hebben gehad, ga verlaten.Een bedrijf dat 2 maanden nog durfde te beweren,dat ze ermee bezig waren,hetzelfde deden ze vorig jaar,die wist al lang en breed dat het er niet van zou komen.De leugen regeert dus ook bij T-Mobile.
Zakelijk altijd een abo gehad heel veel gelieg blijkt nu achteraf,bij zo'n firma ga ik geen half jaar langer blijven.Ik heb ook mijn principes,en die passen niet meer bij een duitse firma als Deutsche Telecom,nu T-Mobile Deutschland,waar T-Mobile NL een "niederlassung" van is.
Reputatie 7
Badge +9
Hi Tankliner,

Ik begrijp dat je dit jammer vindt, maar helaas gaan wij de app niet meer aanbieden. We hopen dat dit geen reden is om ons te verlaten aangezien je alsnog gebruik kan maken van de mobiele website.

Als ik er iets anders van kon maken dan had ik dat gedaan.

Reageer