Sticky Beantwoord

Hoe kan ik mijn Samsung Galaxy S5 Mini terugzetten naar de fabrieksinstellingen?

• 6 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 23111 Bekeken

• Verantwoordelijk voor onze kennisbank
  • 5 reacties
Hoe kan ik mijn Samsung Galaxy S5 Mini terugzetten naar de fabrieksinstellingen?
icon

Beste antwoord door Marijevdb 6 oktober 2015, 15:57

Als applicaties niet meer goed werken of je toestel heel traag is, kun je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dan gaan alle opgeslagen data en instellingen op het toestel verloren. Maak daarom zonodig een backup op je computer.
Let op! Je Samsung Galaxy S5 Mini kan naar een beveiligingscode vragen, die terug te vinden is in de gebruiksaanwijzing van de Samsung Galaxy S5 Mini. Zorg dat je deze bij de hand hebt als je hiermee aan de slag gaat.

1 ► Kies eerst voor Apps

2 ► Kies daarna voor Instellingen en scroll naar beneden.

3 ► Bij GEBRUIKER EN BACK-UP, klik je op Back-up maken en terugezet.

4 ► Als je dit wilt, vink Back-up mijn gegevens aan, kies daarnaStandaardgegevens herstellen

5 ► Klik op Apparaat resetten

6 ► En als laatst op Alles verwijderen

Alle gegevens zijn van je telefoon verwijderd. Je telefoon wordt automatisch opnieuw gestart. Deze kan je configureren als nieuw toestel.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Als applicaties niet meer goed werken of je toestel heel traag is, kun je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dan gaan alle opgeslagen data en instellingen op het toestel verloren. Maak daarom zonodig een backup op je computer.
Let op! Je Samsung Galaxy S5 Mini kan naar een beveiligingscode vragen, die terug te vinden is in de gebruiksaanwijzing van de Samsung Galaxy S5 Mini. Zorg dat je deze bij de hand hebt als je hiermee aan de slag gaat.

1 ► Kies eerst voor Apps

2 ► Kies daarna voor Instellingen en scroll naar beneden.

3 ► Bij GEBRUIKER EN BACK-UP, klik je op Back-up maken en terugezet.

4 ► Als je dit wilt, vink Back-up mijn gegevens aan, kies daarnaStandaardgegevens herstellen

5 ► Klik op Apparaat resetten

6 ► En als laatst op Alles verwijderen

Alle gegevens zijn van je telefoon verwijderd. Je telefoon wordt automatisch opnieuw gestart. Deze kan je configureren als nieuw toestel.
Reputatie 1
Als je telefoon helemaal niet meer reageert of als je al een backup hebt van al je gegevens kun je ook een Hard-Reset doen (let op hiermee wordt echt alle data/apps gewist)

Zet je telefoon uit
Houd de Volume omhoog, Power, en Home knop gelijktijdig ingedrukt voor een paar seconden
Als het Samsung/Android logo verschijnt kun je de knoppen weer loslaten
je ziet nu het volgende scherm

selecteer nu met je volume knop Wipe data/factory reset
druk op de Home of Power knop (per telefoon soms verschillend) om te bevestigen
in het nu opkomende scherm kies je weer met de volume knop Yes -- delete all user data en bevestig weer met de home of power knop
selecteer nu weer met de volume knop Reboot system now en bevestig weer met de home of power knop