Sticky Beantwoord

Hoe kan ik mijn toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen? (Blackberry OS10)

• 18 december 2015
  • 1 reactie
  • 3428 Bekeken

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 12353 reacties
Hoe zet ik mijn Blackberry terug naar de fabrieksinstellingen?
icon

Beste antwoord door Issam 18 december 2015, 10:48

Als je Blackberry niet meer goed werkt, kun je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Goed om te weten
Na het terugzetten kan je toestel vragen om een beveiligingscode. Deze staat in de handleiding van je toestel.
Terugzetten naar de fabrieksinstellingen betekent dat alle opgeslagen gegevens en instellingen gewist worden.
Je kunt eventueel een backup maken op je computer.

1 ► Op het startscherm scroll je naar rechts

2 ► Klik op 'Instellingen'

3 ► Klik op 'Beveiliging en privacy'

4 ► Klik op 'Beveiligingsopschoning'

5 ► Type ter bevestiging 'blackberry' in het tekstvakje

6 ► Klik op 'Gegevens verwijderen'

De Blackberry wordt nu automatisch opnieuw gestart met de fabrieksinstellingen. Om een back-up terug te plaatsen kan je de instructies op deze pagina volgen.

Heb je vragen of opmerkingen over deze instructies? Laat het ons dan weten in het BlackBerry instellingen topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Als je Blackberry niet meer goed werkt, kun je het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Goed om te weten
Na het terugzetten kan je toestel vragen om een beveiligingscode. Deze staat in de handleiding van je toestel.
Terugzetten naar de fabrieksinstellingen betekent dat alle opgeslagen gegevens en instellingen gewist worden.
Je kunt eventueel een backup maken op je computer.

1 ► Op het startscherm scroll je naar rechts

2 ► Klik op 'Instellingen'

3 ► Klik op 'Beveiliging en privacy'

4 ► Klik op 'Beveiligingsopschoning'

5 ► Type ter bevestiging 'blackberry' in het tekstvakje

6 ► Klik op 'Gegevens verwijderen'

De Blackberry wordt nu automatisch opnieuw gestart met de fabrieksinstellingen. Om een back-up terug te plaatsen kan je de instructies op deze pagina volgen.

Heb je vragen of opmerkingen over deze instructies? Laat het ons dan weten in het BlackBerry instellingen topic.