Sticky Beantwoord

Hoe maak ik een back-up van mijn Samsung Galaxy S5 Mini?

• 16 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 4245 Bekeken

• Verantwoordelijk voor onze kennisbank
  • 0 reacties
Hoe kan ik een back-up maken van de gegevens en instellingen op mijn Samsung Galaxy S5 Mini?
icon

Beste antwoord door Marijevdb 16 oktober 2015, 10:49

Een Google-account gebruiken

1 Tik op Instellingen op het scherm Apps.
2 Tik op Back-up maken en terugzetten en vink Back-up mijn gegevens aan.
3 Tik op Back-up van account en selecteer een account dat je als back-up account wilt instellen.

Als je gegevens wilt herstellen, moet je je aanmelden bij je Google-account via de instelwizard. Je kunt de instelwizard starten en openen door je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Als je je niet aanmeldt bij jouw Google-account via de instelwizard, kun je de back-upgegevens niet herstellen

Een Samsung-account gebruiken
1 Tik op het scherm Apps op InstellingenAccounts Account toevoegenSamsung account en meld je aan bij jouw Samsung-account.
2 Tik op Instellingen op het scherm Apps.
3 Tik op Cloud Back-up, vink de items aan waarvan je een back-up wilt maken en tik op Nu back-up makenBack-up.

Als je gegevens wilt herstellen, open je het scherm Apps, tik je op Instellingen Cloud Herstel, selecteer je de items en tik je op Nu herstellen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Een Google-account gebruiken

1 Tik op Instellingen op het scherm Apps.
2 Tik op Back-up maken en terugzetten en vink Back-up mijn gegevens aan.
3 Tik op Back-up van account en selecteer een account dat je als back-up account wilt instellen.

Als je gegevens wilt herstellen, moet je je aanmelden bij je Google-account via de instelwizard. Je kunt de instelwizard starten en openen door je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Als je je niet aanmeldt bij jouw Google-account via de instelwizard, kun je de back-upgegevens niet herstellen

Een Samsung-account gebruiken
1 Tik op het scherm Apps op InstellingenAccounts Account toevoegenSamsung account en meld je aan bij jouw Samsung-account.
2 Tik op Instellingen op het scherm Apps.
3 Tik op Cloud Back-up, vink de items aan waarvan je een back-up wilt maken en tik op Nu back-up makenBack-up.

Als je gegevens wilt herstellen, open je het scherm Apps, tik je op Instellingen Cloud Herstel, selecteer je de items en tik je op Nu herstellen.