Beantwoord

Hoe voer ik een software-update uit op mijn Samsung Galaxy S3?

• 17 maart 2015
  • 1 reactie
  • 3746 Bekeken

• Verantwoordelijk voor onze kennisbank
  • 5 reacties
Hoe voer ik een software-update uit op mijn Samsung Galaxy S3?
icon

Beste antwoord door Marijevdb 17 maart 2015, 11:09

Let op! De meeste software-updates zijn onomkeerbaar. Het is vaak niet mogelijk de oude softwareversie terug te zetten. Maak een back-up voordat je de software van het apparaat bijwerkt, om te voorkomen dat persoonlijke data en applicaties verloren gaan.

Samsung Galaxy S3 koppelen met de PC

Bij de meeste mobiele telefoons wordt een software-programma meegeleverd waarmee je gegevens kunt synchroniseren met je pc. Voor de Samsung Galaxy S3 is Samsung Kies beschikbaar. Plaats de CD-Rom met Samsung Kies in je pc of download de laatste software versie.

1 ► Dubbelklik op het icoon van de gedownloade software

2 ► Vink 'Ik ga akkoord met de bepalingen van de licentieovereenkomst aan'

3 ► Volgende

4 ► I agree

5 ► Next

6 ► Install

7 ► Close
Samsung Kies wordt geïnstalleerd

8 ► Klaar? Vink 'Samsung Kies starten' aan

9 ► Voltooien

Sluit het toestel aan met de bijgeleverde USB-kabel.

Als de verbinding niet automatisch wordt opgezet, controleer de verbinding en kies 'Verbindingsfout oplossen'
De Samsung Galaxy S III LTE is gekoppeld met de pc.

Software van de Samsung Galaxy S3 updaten

De volgende instructies zijn gebaseerd op gebruik van een PC met Windows 7.

1 ► Start 'Samsung Kies'
2 ► Firmware-upgrade
3 ► Lees de waarschuwingstekst
4 ► Vink 'Ik heb alle informatie hierboven gelezen' aan
5 ► Upgrade starten
De update wordt gedownload en geïnstalleerd. Dit kan even duren.

Laat het toestel gedurende het upgraden onaangeraakt liggen en verbreek de verbinding met de pc niet.

Wanneer de upgrade voltooid is, zal het toestel een paar keer opnieuw opstarten om de upgrade door te voeren en de back-up bestanden terug te plaatsen.

Volg de instructies op het scherm van je Samsung Galaxy S III LTE om de upgrade af te ronden.
Bekijk origineel

1 reactie

Let op! De meeste software-updates zijn onomkeerbaar. Het is vaak niet mogelijk de oude softwareversie terug te zetten. Maak een back-up voordat je de software van het apparaat bijwerkt, om te voorkomen dat persoonlijke data en applicaties verloren gaan.

Samsung Galaxy S3 koppelen met de PC

Bij de meeste mobiele telefoons wordt een software-programma meegeleverd waarmee je gegevens kunt synchroniseren met je pc. Voor de Samsung Galaxy S3 is Samsung Kies beschikbaar. Plaats de CD-Rom met Samsung Kies in je pc of download de laatste software versie.

1 ► Dubbelklik op het icoon van de gedownloade software

2 ► Vink 'Ik ga akkoord met de bepalingen van de licentieovereenkomst aan'

3 ► Volgende

4 ► I agree

5 ► Next

6 ► Install

7 ► Close
Samsung Kies wordt geïnstalleerd

8 ► Klaar? Vink 'Samsung Kies starten' aan

9 ► Voltooien

Sluit het toestel aan met de bijgeleverde USB-kabel.

Als de verbinding niet automatisch wordt opgezet, controleer de verbinding en kies 'Verbindingsfout oplossen'
De Samsung Galaxy S III LTE is gekoppeld met de pc.

Software van de Samsung Galaxy S3 updaten

De volgende instructies zijn gebaseerd op gebruik van een PC met Windows 7.

1 ► Start 'Samsung Kies'
2 ► Firmware-upgrade
3 ► Lees de waarschuwingstekst
4 ► Vink 'Ik heb alle informatie hierboven gelezen' aan
5 ► Upgrade starten
De update wordt gedownload en geïnstalleerd. Dit kan even duren.

Laat het toestel gedurende het upgraden onaangeraakt liggen en verbreek de verbinding met de pc niet.

Wanneer de upgrade voltooid is, zal het toestel een paar keer opnieuw opstarten om de upgrade door te voeren en de back-up bestanden terug te plaatsen.

Volg de instructies op het scherm van je Samsung Galaxy S III LTE om de upgrade af te ronden.

Reageer