Beantwoord

Hoe zet ik de router van mijn mobieltje op open zodat als ik via thethering,als ik contact met mijn ps3,dat de router op open gaat.

Ik zou graag weten of je de router nat kunt veranderen.hij is nu strikt nat type3.En ik zou hem graag op nat type1 willen hebben.Ik heb geen modem maar mijn mobieltje is via thethering verbonden met mijn ps3 wadoor ik online games kan spelen. De vraag is dus kun je de router nat van he mobiel veranderen? Zo ja hoe ,en als het niet kan heb ik pech gehad.
icon

Beste antwoord door Brian 5 september 2018, 16:13

Hi Martin via je mobiel is het niet mogelijk om de netwerkinstellingen aan te passen, je toestel is namelijk geen modem of router. 😉 Maar gelukkig hebben we daar een oplossing voor! Met 4G voor Thuis ontvang je een aparte modem waarmee je deze instellingen wel aan kan passen en je poorten open kan zetten waardoor je in veel gevallen NAT type 2 kan gebruiken (NAT Type is in de praktijk erg lastig zelfs met een 'vaste' verbinding maar met NAT type 2 heb je geen verbindingsproblemen). Meer informatie over 4G voor Thuis vind je hier.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hi Martin via je mobiel is het niet mogelijk om de netwerkinstellingen aan te passen, je toestel is namelijk geen modem of router. 😉 Maar gelukkig hebben we daar een oplossing voor! Met 4G voor Thuis ontvang je een aparte modem waarmee je deze instellingen wel aan kan passen en je poorten open kan zetten waardoor je in veel gevallen NAT type 2 kan gebruiken (NAT Type is in de praktijk erg lastig zelfs met een 'vaste' verbinding maar met NAT type 2 heb je geen verbindingsproblemen). Meer informatie over 4G voor Thuis vind je hier.

Reageer