Beantwoord

Hoe zet ik mijn internet uit? (iPhone 4)

• 27 mei 2013
  • 3 reacties
  • 436 Bekeken

elke dag wordt er 1024 kb data internet verbruikt op mijn telefoon (iphone 4) zonder dat ik de telefoon aan heb.. Nu denk ik wel te weten wat dit is maar kan iemand mij helpen dit te stoppen?
icon

Beste antwoord door Razza 30 mei 2013, 15:16

@stupid me

Welkom bij de T-Mobile Community!

Als je toestel aan staat dan kan je het internet gebruik tegengaan door te gaan naar instellingen > algemeen > mobiel netwerk en dan de mobiele data uitschakelen. Jij gaf aan dat je toestel uit staat, dus zou je geen gebruik moeten kunnen maken van het internet. Zou je kunnen aangeven waar jij zelf aan zat te denken over wat dit probleem veroorzaakt? Ik wacht je reactie af. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@stupid me

Welkom bij de T-Mobile Community!

Als je toestel aan staat dan kan je het internet gebruik tegengaan door te gaan naar instellingen > algemeen > mobiel netwerk en dan de mobiele data uitschakelen. Jij gaf aan dat je toestel uit staat, dus zou je geen gebruik moeten kunnen maken van het internet. Zou je kunnen aangeven waar jij zelf aan zat te denken over wat dit probleem veroorzaakt? Ik wacht je reactie af. 😉
ik heb hetzelfde en ik gebruik alleen wifi.
ben benieuwd wat het is
Reputatie 5
@maar73 Welkom op het T-Mobile forum! Helaas is het niet mogelijk om in te zien waaraan je dataverbruik is opgegaan, wij hebben deze informatie niet. Ik zie dat je inmiddels bent overgestapt naar een abonnement waar een aparte databundel bij zit. 🙂

Reageer