Beantwoord

Hoe zet ik mijn NL alert geluid uit op mijn Galaxy S9?

• 4 juni 2019
  • 2 reacties
  • 315 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Deze middag was er een NL alert test. Op mijn oude mobiele telefoon kreeg ik alleen een tekst notificatie, nu is dit echter gepaard met een hard geluid dat ik niet kan uitzetten. Dit was erg vervelend, en ik zou dus graag zoals ik op mijn oude mobiel had, alleen een berichtje willen krijgen. Dus geen harde peep die afgaat in een openbare ruimte! Ik heb op verschillende android fora gekeken en die brachten mij naar de notificatie instellingen van de messages app op Android. Dit is echter een grijze knop en het is dus niet mogelijk om het geluid uit te zetten op deze manier. Waarom is deze knop grijs en hoe zet ik het geluid uit voor mijn NL alerts?

Ik hoop dat er een oplossing is voor mijn probleem. Met vriendelijke groet Pim
icon

Beste antwoord door Rena_chan 4 juni 2019, 06:00

Kan niet wegens veiligheid. Alleen zit er een bug in OneUI dat zorgt dat je telefoon niet afgaat als die op Niet Storen en/of op Alleen Trillen modus is. Maar ik verwacht dat ook dit aangepast wordt in het toekomst.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Kan niet wegens veiligheid. Alleen zit er een bug in OneUI dat zorgt dat je telefoon niet afgaat als die op Niet Storen en/of op Alleen Trillen modus is. Maar ik verwacht dat ook dit aangepast wordt in het toekomst.
Dankjewel voor je reactie, dan stop ik maar met zoeken als het niet kan. Wel vervelend zeg, had gehoopt dat er een oplossing was. Ik vind het enigszins ook best kwalijk dat ik niet eens meer de macht heb om dit geluid uit te zetten vanwege veiligheidsredenen. Mijn telefoon staat vaak op stil, dus dan verwacht ik ook dat het stil is.

Reageer