Vraag

HTC ONE speaker kraakt

Hallo, Ik heb mijn HTC vorige week vrijdag in ontvangst mogen nemen, en tot nu toe is het een heel leuk toestel, maar sinds vandaag kraakt de bovenste speaker van mijn HTC.

Wat moet ik doen?

58 reacties

Beste Dennis,

Doet de speaker dat bij alles wat je doet op de telefoon? Zoals games of muziek? Ik heb namelijk zelf dat nij hd youtube het geluid nog wel eens wil kraken, dat is nog een bug in de software.

Anders raad ik je aan het toestel naar de fabrieksinstellingen terug te zetten, en als dat ook niet werkt je telefoon op te sturen ter reparatie.
Beste Dennis,

Doet de speaker dat bij alles wat je doet op de telefoon? Zoals games of muziek? Ik heb namelijk zelf dat nij hd youtube het geluid nog wel eens wil kraken, dat is nog een bug in de software.

Anders raad ik je aan het toestel naar de fabrieksinstellingen terug te zetten, en als dat ook niet werkt je telefoon op te sturen ter reparatie.

Hallo Netgangster, bedankt voor je antwoord.
De speaker (alleen de bovenste) kraakt bij alles, ongeacht de instellingen.
Dit is zeer iritant tijdens het bellen omdat ik de ander bijna niet kan verstaan.

Ik zal morgen proberen de instellingen te resetten.
Het vreemde vind ik is dat ik het probleem pas heb opgemerkt na een software update. maar voor de software update had ik ook nog niet gebeld.
Dus hij kraakt ook met het bellen? Ik ben dan bang dat je speaker defect is, probeer het nog even met de fabrieksinstellingen en anders ben ik bang dat je hem toch op moet sturen voor reparatie.
Dus hij kraakt ook met het bellen? Ik ben dan bang dat je speaker defect is, probeer het nog even met de fabrieksinstellingen en anders ben ik bang dat je hem toch op moet sturen voor reparatie.

Terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft inderdaad niet geholpen. 
Hoe lang ben ik mijn htc kwijt als ik hem op stuur voor reparatie?

Terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft inderdaad niet geholpen. 
Hoe lang ben ik mijn htc kwijt als ik hem op stuur voor reparatie?

Ah vervelend :(
Dat weet ik helaas niet omdat het nog een aardig nieuw toestel is, mijn ervaring met reparaties van voorgaande toestellen was ronduit een week. Maar ik denk dat in het geval van de One dit wel eens langer kan zijn omdat het toestel pas enkele maanden uit is. Ik denk dat de klantenservice je hierover meer kan vertellen.
ja de mijne heeft de zelfde problemen ook mijn bovenste speaker is gaan kraken vrij irrietand lat maar zeggen

ik heb begrepen dat de speakers niet los vekrijgbaar waren voor de reperatie, dus beetje balen 
ja de mijne heeft de zelfde problemen ook mijn bovenste speaker is gaan kraken vrij irrietand lat maar zeggen

ik heb begrepen dat de speakers niet los vekrijgbaar waren voor de reperatie, dus beetje balen 

Mijn tweede is nu ook begonnen met kraken. Donderdag krijg ik een andere.

Ik hoop niet dat dit zo door gaat aangezien ik wel 2 jaar aan dit toestel vast zit!
@ degraafrik

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je de laatst beschikbare software op het toestel staan? Daarnaast zou ik je een reset van de fabrieksinstellingen willen adviseren. Via deze link kan je stapsgewijs zien hoe je dit kunt doen. Laat je even weten of het is gelukt?

@ Dennis-W

Erg vervelend dat dit probleem ook bij het tweede toestel opspeelde. Laat je even weten of het probleem met je laatste omruiling is verholpen? Ik ben benieuwd! 🙂

@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/dennis-w-291889/"

Erg vervelend dat dit probleem ook bij het tweede toestel opspeelde. Laat je even weten of het probleem met je laatste omruiling is verholpen? Ik ben benieuwd! :)

Met de laatste omruiling is het probleem met de speaker inderdaad goed verholpen, geen last meer van gehad.
Maar... vanmorgen was het weer raak.
Ik was even aan het whatsappen en ik leg mijn telefoon even neer om koffie te zetten, vervolgens pak ik het toestel weer op (nog geen minuut later), en nu wil deze gewoon niet meer aan!

Hij doet helemaal niks meer, ik heb al geprobeerd mijn toestel aan de lader te leggen maar tevergeefs.

Ik ben op dit moment niet echt te spreken over de kwaliteit van de toestellen van HTC omdat  ik nu gewoon weer een kapot toestel terwijl deze nooit in aanraking is gekomen met water oid. of is gevallen.

Is er een mogelijkheid dat ik VOOR het weekend een ander krijg? ik heb mijn mobiel namelijk nodig voor mijn werk.
Ik heb zojuist gebelt en na 20 minuten aan de lijn te hebben gezeten heb ik te horen gekregen dat ik binnen 5 WERKdagen bericht krijg van AMP, ik kan er nu dus op rekenen dat ik sowieso dit weekend en volgende week geen ander toestel krijg, en dus ben ik genoodzaakt om een vervangend toestel te kopen om toch bereikbaar te zijn.
Hoi
Ik heb ook een HTC one.
Dit is mijn 3e toestel en deze heb ik dinsdag in ontvangst genomen.
De bovenste box begint weer te kraken.
Ik ben er bang voor dat ik binnenkort mijn 4e in ontvangst moet gaan nemen.
Heb altijd graag een HTC gehad. Maar als het zo door gaat wordt dit de laatste HTC die ik ooit ga hebben. Om kort te zeggen. Een fijne telefoon maar dat dr. Dre audio WAARDELOOS!!
Hoi
Ik heb ook een HTC one.
Dit is mijn 3e toestel en deze heb ik dinsdag in ontvangst genomen.
De bovenste box begint weer te kraken.
Ik ben er bang voor dat ik binnenkort mijn 4e in ontvangst moet gaan nemen.
Heb altijd graag een HTC gehad. Maar als het zo door gaat wordt dit de laatste HTC die ik ooit ga hebben. Om kort te zeggen. Een fijne telefoon maar dat dr. Dre audio WAARDELOOS!!

Ik krijg binnenkort ook mijn vierde.
Het lijkt er op dat alleen de t-mobile branded versies er last van hebben omdat ik meerdere mensen ken die gewoon een probleemloos toestel binnen hebben gekregen van een andere provider.

Misschien heb je 3 keer een gehad uit de zelfde serie die allemaal dit probleem hebben (met electronica is het vaak zo dat een bepaalde serie een diezelfde probleem hebben).

Of misschien zit het slechte geluk 'm in de naam, Dennis :rolleyes:.
@ Dennis_R

Welkom op het T-Mobile Forum!

@ Dennis_R en Dennis-W

Wat een vervelende situatie zeg! 😞 Laten jullie even weten of het probleem met de omruiling is verholpen?
@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/dennis_r-299889/" en https://"https://forum.t-mobile.nl/members/dennis-w-291889/"

Wat een vervelende situatie zeg! 😞 Laten jullie even weten of het probleem met de omruiling is verholpen?

Ik zou vandaag een nieuw toestel krijgen, maar nee hoor... het IMEI nummer klopte niet.
Ik ben toen meteen naar T-mobile gaan bellen, na een kwartier aan de lijn gehangen te hebben kreeg ik te horen dat AMP het IMEI nummer verkeerd heeft overgenomen en dat Het goede IMEI nummer direct naar AMP zou worden gemail en dat er een nieuwe bezorgafspraak moet worden gemaakt, dus hier gaan ook weer een paar dagen over heen... Ik heb nog gevraagd of het vandaag nog bezorgd kon worden, maar hier kon geen antwoord op gegeven worden door T-mobile dus ik moest AMP maar even bellen.

Ik heb gelijk AMP gebelt maar deze wist van niks, de telefoniste vertelde mij dat ze even naar een andere afdeling moest lopen om de mail te controleren, ze zou mij meteen terugbellen.

Nu, exact 2 uur en 55 minuten na dat het vorige gesprek was afgesloten ben ik nog steeds niet terug gebelt en het enige wat ik nu weet is dat T-mobile zegt dat het de schuld is van AMP, en dat ik nog steeds geen ander toestel heb.

Ik heb mijn hele lunchpauze lopen verbellen om niks... Hartelijk bedankt.
@Dennis-W

Ik zie dat er ondertussen al gister een nieuwe omruiling is ingepland om dit voor je te corrigeren. Het wordt wel een beschamende situatie op deze manier. Ik ga er van uit dat nu alles goed staat bij beide partijen.
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/dennis-w-291889/"

Ik zie dat er ondertussen al gister een nieuwe omruiling is ingepland om dit voor je te corrigeren. Het wordt wel een beschamende situatie op deze manier. Ik ga er van uit dat nu alles goed staat bij beide partijen.

Ik heb nog geen mail ontvangen mbt. het maken van een nieuwe bezorgafspraak.
Ik ben nu in totaal 3 mislukte omruilingen verder en nog steeds heb ik mijn kapotte toestel. 
Dat jullie een keer de verkeerde kleur leveren is al zeer kwalijk, maar om dit de tweede keer ook, NADAT ik nadrukkelijk gezegd heb dat ik een zwarte heb, en dat ik ook weer een zwarte terug wil hebben, en toch presteren jullie om diezelfde fout opnieuw te maken!

Er staat nu weer een andere omruiling geplant, hier zou ik zo snel mogelijk mail van krijgen, ondertussen ken ik dat zo snel mogelijk gedoe van jullie wel en kan ik er op rekenen dat ik mijn vakantie volgende week en die week daarop zonder nieuw toestel moet doorbrengen.

Ik zit nu al 12 dagen zonder toestel, en ik ben hier alles behalve blij mee.
Klinkt goed dit allemaal. Ik wil mijne ook laten wisselen omdat de onderste luidspreker is begonnen met kraken en de camera er ook al mee opgehouden is.
Baal er goed van.

Hoop dat het bij niet zo gaat als bij jou....
@ Dennis-W

Ik kan me je frustratie goed voorstellen, dit is echt een opeenstapeling van fouten en misverstanden. Ik zie dat er vanuit T-Mobile ook een coulance is toegekend voor al het ongemak. Houd ons maar even op de hoogte hoe de omruiling is verlopen. Mijn excuses voor de gang van zaken.

@ timomulder

Vervelend dat je toestel defect is! 😞 Heb je de fabrieksinstellingen al een keer gereset? Over het algemeen zijn onze klanten erg tevreden over onze omruil-procedure. Bovenstaande situatie is hierop jammer genoeg een uitzondering maar we werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/dennis-w-291889/"

Ik kan me je frustratie goed voorstellen, dit is echt een opeenstapeling van fouten en misverstanden. Ik zie dat er vanuit T-Mobile ook een coulance is toegekend voor al het ongemak. Houd ons maar even op de hoogte hoe de omruiling is verlopen. Mijn excuses voor de gang van zaken.

Het is gelukkig vrijdag wel goed gegaan.
Reputatie 3
Badge +1
de htc one heeft idd wat problemen gehad zoek maar op youtube over de eerste htc one telefoons dat de telefoon niet lekker in elkaar zit onderdelen niet goed passen etc ik heb de mijne dinsdag gehaald 16-7-2013 en gelukkig zie ik geen fabrieks fouten rondom het toestel ik heb bijna nooit problemen gehad met htc telefoons altijd degelijke toestelen geweest behalve toen me oude sensation geupdate werdt naar 4.0 maar ja was het enige ik hoop voor jullie dat je de laatste versie van de one krijgt 
Hallo. Ik heb vanmiddag gebeld en het probleem uitgelegd aan een medewerker.
Maar die zegt dat ik het via mijn verzekering moet regelen. Dus werd ik daar mee door verbonden en die verteld me dat ik 45 euro eigen risico moet bij betalen.

Maar ik wil ook van die omruil procedure gebruik maken. Want mijn HTC one is helemaal niet meer te gebruiken.

Ik kan er niet meer mee bellen of gebeld worden . Pas na 5 keer proberen lukt het soms om te kunnen bellen.
Speaker kraakt alleen maar.
Speaker frontje is los gelaten waar door beeldscherm is gebarsten.
Simkaart is soms niet aanwezig geeft de telefoon aan.

Dus kan iemand van T-Mobile contact met mij opnemen. Ik heb vanmiddag al 30 min aan de lijn gehangen om het duidelijk te maken. Maar dat is blijkbaar niet gelukt.

Dus als je contact probeert op te nemen met mij via de telefoon heb je grote kans dat hij niet over gaat.

Alvast bedankt mvg Timo Mulder
En het is weer raak... op vakantie pleeg ik even een belletje en kraakt de speaker alweer...
niet te geloven.
Ben vandaag even naar de T-Mobile shop geweest. En daar mijn telefoon laten zien. De medewerker daar adviseerde mij om het toch maar via de verzekering te doen. Omdat mijn telefoon dus danig gehavend is dat ze de oorzaak van de krakende speakers afschuiven op de schade. Ook al speelde dat probleem al een hele tijd. Dan zou ik wel de onderzoek kosten moeten betalen en dat is al duurder dan de eigen bijdrage van de verzekering. Dus dan bel ik morgen de verzekering maar even.
Ook ik heb er last van dat mijn box kraakt, ik vraag mij af wie ik hiervoor moet benaderen, dit is namelijk erg vervelend vooral als s ochtends de wekker gaat, ik heb geen verzekering op de telefoon maar het lijkt mij dat dit een telefoon fout is?

Reageer