Vraag

HTC ONE speaker kraakt

Toon eerste reactie

58 reacties

Je kunt hem naar een T-Store brengen om hem te laten maken, of T-Mobile op te bellen zodat ze het toestel bij je komen ophalen.
@ timomulder

Mijn excuses voor de late reactie. Bedankt voor je update, laat maar even weten hoe het is afgelopen met de verzekering! :)

@ Dennis-W

Pfff dat meen je niet.. Hoe staat het momenteel met het toestel? Heb je er nu nog steeds last van? Ik hoor graag van je!
Mijn excuses voor het laat reageren, maar ik vind dit echt een zeer slechte zaak... Het verslechterd alleen maar... is er ook een mogelijkheid dat ik mijn htc omruil voor een s4? Ik ben dit gedoe onderhand spuugzat.
Zo vandaag na 8 X 24 uur te hebben gewacht op de verzekering. Eindelijk gebeld met de mededeling dat ze hem morgen komen omwisselen. Ik dacht toch echt dat er in de voorwaarden stond binnen 24 uur een ander toestel. Maar dat blijktin de praktijk dus niet het geval te zijn. En daat betaal je dan 13.95 per maand voor . Zal morgen even afwachten of alles goed is verlopen voor ik mijn oordeel hier over sluit. Gr Timo
Beste Timo,

En is inmiddels je probleem opgelost? 
Ik hoop dat je weer aan het genieten bent van je toestel.

Groetjes Netgangster
Mijn excuses voor het laat reageren, maar ik vind dit echt een zeer slechte zaak... Het verslechterd alleen maar... is er ook een mogelijkheid dat ik mijn htc omruil voor een s4? Ik ben dit gedoe onderhand spuugzat.

Ik wil graag antwoord op mijn vraag.
Ja hallo.

Ja ik heb een nieuwe HTC One gekregen.
Deze doet het prima.
Ik wil graag antwoord op mijn vraag.

Je kunt het beste je probleem even voorleggen aan de T-Mobile klantenservice, zij kunnen je hopelijk helpen met een passende oplossing
@ Dennis-W

Ik begrijp uit je voorgaande reactie dat je weer problemen ervaart met het toestel. Welke problemen ervaar je precies? Je kan mij hier even een privébericht over sturen. Ik hoor graag van je!
Help wat moet ik doen ,mijn bovenste speaker kraakt ,mijn tel is drie maanden oud,heb geen verzekering wel garantie neem ik aan
Help wat moet ik doen ,mijn bovenste speaker kraakt ,mijn tel is drie maanden oud,heb geen verzekering wel garantie neem ik aan

Beste Gencturk,

Wat je kunt proberen is de fabrieksinstellingen terug te zetten om te kijken of het probleem aanhoud.
Mocht dit het geval zijn dan kun je het beste je toestel aanbieden ter reparatie.
Ik heb vorige week zaterdag mijn telefoon terug gekregen van de reparatie, toen deed die het goed, nu echter na nog geen week later kraakt de speaker opnieuw, moet ik hem nu weer opnieuw laten opsturen voor reparatie?
Wow dat is apart, ik zou even contact opnemen met de klantenservice en je verhaal uitleggen, misschien dat ze omdat het probleem al voor de tweede keer speelt, iets kunnen betekenen.
Heb je het toestel overigens verzekerd? Dan wil het nog wel eens ietsje sneller gaan (als in ze geven sneller een nieuw toestel als het probleem aanhoud)
Ik heb hem helaas niet verzekerd, maar het rare is dat ik helemaal geen muziek er mee luister, gebruik hem alleen als wekker
Hm apart, ik heb in mijn kennissenkring een 3tal mensen met de One maar geen van allen heeft last van het probleem waar jij last van hebt, een rondtochtje op internet geeft wel een aantal issues maar niet al te veel (sommigen zelfs door eigen toedoen doordat er chocolade in de speakergrill terecht is gekomen...) Ik zou als ik jou was nogmaals mijn toestel opsturen ter reparatie, 3 maal is scheepsrecht lijkt me.
Even een status update... Ik ben niet blij met mijn HTC one, grootste miskoop van mijn leven.
mijn huidige toestel heeft een compleet defecte bovenste speaker, en de onderste speaker kraakt te veel om mensen te verstaan.

Toestel van toendertijd €700 blijkt ronduit bagger te zijn, er kan niet eens mee gebelt worden.
Even een status update... Ik ben niet blij met mijn HTC one, grootste miskoop van mijn leven.
mijn huidige toestel heeft een compleet defecte bovenste speaker, en de onderste speaker kraakt te veel om mensen te verstaan.

Toestel van toendertijd €700 blijkt ronduit bagger te zijn, er kan niet eens mee gebelt worden.

Is die zo teruggekomen van het reparatiecentrum? Dan zou ik hiermee absoluut niet akkoord gaan en hem per direct weer retour sturen.
Hallo, hier ben ik weer. En wederom met get zelfde euvel..... De speaker is weer begonnen met kraken. Heel vervelend maar wat nog vervelender is, dat de microfoon ook kuren heeft als ik bel of gebeld wordt kan de tegenpartij mij nauwelijks horen. Iedereen zegt ' Wat klink je ver weg' dan zei ik altijd gek scherend klopt ik sta aan de andere kantvan het dorp.. maar gister de proef op de som genomen en mijn telefoon aan iemand anders mee gegeven en toen zelf geprobeerd mijn telefoon te bellen. En inderdaad de gene. Die met mijn telefoon opnam kon ik ook nauwelijks verstaan. Klonk heel ver weg maar dat was hij niet hij stond in de schuur 😛 en toch was het zo...

Dus nu wil ik mijn telefoon voor garantie laten maken. Kan iemand van die hier over gaat contact met mij opnemen om hier een afspraak over te maken.

Uit de vele topics die gaan over de problemen met de HTC One heb ik gemerkt dat ik niet de enige ben met dit euvel.

Alvast bedankt. Ik zie de reactie tegemoet

Mvg Timo Mulder
Beste Timo,

Wat ontiegelijk vervelend dat het probleem weer ontstaan is en dat daarnaast de microfoon ook niet goed meer werkt.
Ik heb vraag doorgegeven aan collega's van T-Mobile, wie weet hebben hun wel een passende oplossing.

Groeten Iwan
@timomulder

Oei dat is vervelend zeg! :(

Bestaat er twijfel over het garantietermijn van je HTC? Dan kan ik aan de hand van je imeinummer die je via een privebericht kunt sturen wel even kijken. Anders kun je gewoon je verzoek doen via de reparatie link op de site. Wil je dit liever telefonisch doen dan kun je contact opnemen met de klantenservice op 06 2400 1200.
Reputatie 2
Hallo, hier ben ik weer. En wederom met get zelfde euvel..... De speaker is weer begonnen met kraken. Heel vervelend maar wat nog vervelender is, dat de microfoon ook kuren heeft als ik bel of gebeld wordt kan de tegenpartij mij nauwelijks horen. Iedereen zegt ' Wat klink je ver weg' dan zei ik altijd gek scherend klopt ik sta aan de andere kantvan het dorp.. maar gister de proef op de som genomen en mijn telefoon aan iemand anders mee gegeven en toen zelf geprobeerd mijn telefoon te bellen. En inderdaad de gene. Die met mijn telefoon opnam kon ik ook nauwelijks verstaan. Klonk heel ver weg maar dat was hij niet hij stond in de schuur 😛 en toch was het zo...

Dus nu wil ik mijn telefoon voor garantie laten maken. Kan iemand van die hier over gaat contact met mij opnemen om hier een afspraak over te maken.

Uit de vele topics die gaan over de problemen met de HTC One heb ik gemerkt dat ik niet de enige ben met dit euvel.

Alvast bedankt. Ik zie de reactie tegemoet

Mvg Timo Mulder

Het verhaal met de microphone is herkendbaar. ....heb ikzelf ook.
Ik zal binnenkort mijn toestel laten ophalen door htc.
@ dataknt

Erg vervelend dat je dit probleem ook hebt! Laat je nog even weten hoe de reparatie is afgelopen? 🙂
Reputatie 1
Hallo, mijn htc one geeft al vanaf begin af aan een soort korte ruis als de speaker uit of in geschakeld word. Als ik de muziek app open hoor je een krrch ruis. En als ik een melding heb gehad, dan na het deuntje weer eem korte krrchh. Ik heb hem al gereset. Is dit op een andere manier te verhelpen? En nee ik laat hem niet maken volgens die garantie procedure, want een vriend kreeg hem kapot terug terwijl die heel was, en is 3 maanden later nog bezig met het krijgen van een nieuw toestel.

Is die zo teruggekomen van het reparatiecentrum? Dan zou ik hiermee absoluut niet akkoord gaan en hem per direct weer retour sturen.

Nee, na pas 1 week begon het gedonder weer.
Ben toen langs een t-mobile shop gegaan en de hele situatie uitgelegd, toen werd verteld dat ik even een maandje moest wachten.

Ik ben het hele toestel helemaal zat, leuke mobiele telefoon als je er niet eens mee kan bellen...

Nee, na pas 1 week begon het gedonder weer.
Ben toen langs een t-mobile shop gegaan en de hele situatie uitgelegd, toen werd verteld dat ik even een maandje moest wachten.

Ik ben het hele toestel helemaal zat, leuke mobiele telefoon als je er niet eens mee kan bellen...
Aparte gang van zaken, ik werk zelf in de telecom retail en als de klant na een week weer hetzelfde probleem ervaart wordt deze gewoon weer teruggestuurd. Na 3x terugsturen voor het zelfde probleem we zelfs via onze eigen interne klantenservice een passende oplossing te bieden. Ik zou gewoon weer teruggaan naar de TShop en uitleggen dat je het toestel wederom op wilt sturen omdat het nu gewoonweg niet werkt zoals het hoort. 

Reageer