Vraag

HTC ONE speaker kraakt


Hallo, Ik heb mijn HTC vorige week vrijdag in ontvangst mogen nemen, en tot nu toe is het een heel leuk toestel, maar sinds vandaag kraakt de bovenste speaker van mijn HTC.

Wat moet ik doen?

58 reacties

Reputatie 5
@timomulder balen zeg dat je HTC One wederom kapot is. 😞 Je kunt het toestel inderdaad ook via T-Mobile zelf ter reparatie aanbieden. Je dient het toestel wel zelf ter reparatie aan te bieden, dit kan telefonisch, online of via een T-Shop. Zie voor meer informatie deze pagina op de T-Mobile website.
Hallo hier ben ik alweer.

En nu heb ik al weer een probleem met miin HTC one van 6 weken oud. Microfoon is weer kapot tegen partij kan mij weer nauwelijks verstaan. Ik ben echt helemaal klaar met HTC wat een ongelooflijk slecht product hebben ze op de markt gebracht. Dit is inmiddels mijn 3e HTC one sinds half mei 2013. Deze keer ga ik het niet via mijn verzekering doen heeft me al 2 keer 45 euro gekost. Hoe gaan we dit oplossen? Ik verwacht van T-Mobile dat ze even contact met mij opgaan nemen om een passende oplossing aan te bieden.
Reputatie 5
@Rick_Leijs zal vast een relatie tussen zitten. Helaas reikt mijn technische kennis niet zover. 😞 Wellicht dat een ander forumlid hier een antwoord op weet te geven.

Vervelend dat het probleem zich nog steeds voordoet. Heb je al overwogen om het toestel wederom ter reparatie aan te bieden voor dit euvel?
Reputatie 2
Uit nieuwsgierigheid.

Zit de speaker in het moederbord geïntegreerd?

Ik heb mijn toestel net terug van Dynafix. Mijn scherm reageerde niet meer en de luidspreker kraakte.
Ze hebben het moederbord vervangen, maar het luidspreker euvel is er nog steeds.
@ timomulder

Hmm, dat is wat langer dan eigenlijk de bedoeling is.. In ieder geval goed om te horen dat dit toestel naar behoren functioneert! 🙂
Ja inmiddels heb ik een ander toestel ontvangen. Deze werkt naar behoren. Heeft alleen 5 dagen geduurd.
@ timomulder

Vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt met ACE! Is het toestel inmiddels naar tevredenheid vervangen? Ik hoor dit graag van je!
Zo ....

Inmiddels genoeg tijd gehad om mijn HTC one op te laten sturen voor garantie...
Maar heb besloten om het maar via de ACE plus verzekering te laten lopen, omdat mijn telefoon wat uiterlijke schade heeft. En uit mijn ervaring weet Ik dat ze het euvel ( krakende speaker) wijten aan de schade die het toestel heeft.

Daarom heb ik contact opgenomen met ACE verzekeringen en een claim in gedient. Deze is Inmiddels goed gekeurd. En er wordt contact opgenomen om een afspraak te maken. Uit eindelijk heb Ik een afspraak gekregen 2 dagen later dan dat de claim was toegewezen. ( ook al staat op de reclame folder binnen 24 uur) maar toen puntje bij paaltje kwam. Had de bezorger het verkeerde toestel bij zich , en zit Ik nog steeds met Deze kwalitatief slechte telefoon ( HTC one) . Heb verder niks meer gehoord van ACE .

Mijn oordeel luid dan ook dat het een hele dure verzekering is die de verwachte service geheel niet na leeft en rond uit slecht te noemen is.

Hoop dat T-Mobile snel weer afscheid neemt van dit bedrijf. ( en Ik van het slechtste toestel dat Ik ooit heb gehad)

Mvg Timo Mulder
Even een status update... Ik ben niet blij met mijn HTC one, grootste miskoop van mijn leven.
mijn huidige toestel heeft een compleet defecte bovenste speaker, en de onderste speaker kraakt te veel om mensen te verstaan.

Toestel van toendertijd €700 blijkt ronduit bagger te zijn, er kan niet eens mee gebelt worden.

Is die zo teruggekomen van het reparatiecentrum? Dan zou ik hiermee absoluut niet akkoord gaan en hem per direct weer retour sturen.


Nee, na pas 1 week begon het gedonder weer.
Ben toen langs een t-mobile shop gegaan en de hele situatie uitgelegd, toen werd verteld dat ik even een maandje moest wachten.

Ik ben het hele toestel helemaal zat, leuke mobiele telefoon als je er niet eens mee kan bellen...
Aparte gang van zaken, ik werk zelf in de telecom retail en als de klant na een week weer hetzelfde probleem ervaart wordt deze gewoon weer teruggestuurd. Na 3x terugsturen voor het zelfde probleem we zelfs via onze eigen interne klantenservice een passende oplossing te bieden. Ik zou gewoon weer teruggaan naar de TShop en uitleggen dat je het toestel wederom op wilt sturen omdat het nu gewoonweg niet werkt zoals het hoort. 
Even een status update... Ik ben niet blij met mijn HTC one, grootste miskoop van mijn leven.
mijn huidige toestel heeft een compleet defecte bovenste speaker, en de onderste speaker kraakt te veel om mensen te verstaan.

Toestel van toendertijd €700 blijkt ronduit bagger te zijn, er kan niet eens mee gebelt worden.

Is die zo teruggekomen van het reparatiecentrum? Dan zou ik hiermee absoluut niet akkoord gaan en hem per direct weer retour sturen.


Nee, na pas 1 week begon het gedonder weer.
Ben toen langs een t-mobile shop gegaan en de hele situatie uitgelegd, toen werd verteld dat ik even een maandje moest wachten.

Ik ben het hele toestel helemaal zat, leuke mobiele telefoon als je er niet eens mee kan bellen...
Reputatie 1
Hallo, mijn htc one geeft al vanaf begin af aan een soort korte ruis als de speaker uit of in geschakeld word. Als ik de muziek app open hoor je een krrch ruis. En als ik een melding heb gehad, dan na het deuntje weer eem korte krrchh. Ik heb hem al gereset. Is dit op een andere manier te verhelpen? En nee ik laat hem niet maken volgens die garantie procedure, want een vriend kreeg hem kapot terug terwijl die heel was, en is 3 maanden later nog bezig met het krijgen van een nieuw toestel.
@ dataknt

Erg vervelend dat je dit probleem ook hebt! Laat je nog even weten hoe de reparatie is afgelopen? 🙂
Reputatie 2
Hallo, hier ben ik weer. En wederom met get zelfde euvel..... De speaker is weer begonnen met kraken. Heel vervelend maar wat nog vervelender is, dat de microfoon ook kuren heeft als ik bel of gebeld wordt kan de tegenpartij mij nauwelijks horen. Iedereen zegt ' Wat klink je ver weg' dan zei ik altijd gek scherend klopt ik sta aan de andere kantvan het dorp.. maar gister de proef op de som genomen en mijn telefoon aan iemand anders mee gegeven en toen zelf geprobeerd mijn telefoon te bellen. En inderdaad de gene. Die met mijn telefoon opnam kon ik ook nauwelijks verstaan. Klonk heel ver weg maar dat was hij niet hij stond in de schuur 😛 en toch was het zo...

Dus nu wil ik mijn telefoon voor garantie laten maken. Kan iemand van die hier over gaat contact met mij opnemen om hier een afspraak over te maken.

Uit de vele topics die gaan over de problemen met de HTC One heb ik gemerkt dat ik niet de enige ben met dit euvel.


Alvast bedankt. Ik zie de reactie tegemoet

Mvg Timo Mulder

Het verhaal met de microphone is herkendbaar. ....heb ikzelf ook.
Ik zal binnenkort mijn toestel laten ophalen door htc.
@timomulder

Oei dat is vervelend zeg! :(

Bestaat er twijfel over het garantietermijn van je HTC? Dan kan ik aan de hand van je imeinummer die je via een privebericht kunt sturen wel even kijken. Anders kun je gewoon je verzoek doen via de reparatie link op de site. Wil je dit liever telefonisch doen dan kun je contact opnemen met de klantenservice op 06 2400 1200.
Beste Timo,

Wat ontiegelijk vervelend dat het probleem weer ontstaan is en dat daarnaast de microfoon ook niet goed meer werkt.
Ik heb vraag doorgegeven aan collega's van T-Mobile, wie weet hebben hun wel een passende oplossing.

Groeten Iwan
Hallo, hier ben ik weer. En wederom met get zelfde euvel..... De speaker is weer begonnen met kraken. Heel vervelend maar wat nog vervelender is, dat de microfoon ook kuren heeft als ik bel of gebeld wordt kan de tegenpartij mij nauwelijks horen. Iedereen zegt ' Wat klink je ver weg' dan zei ik altijd gek scherend klopt ik sta aan de andere kantvan het dorp.. maar gister de proef op de som genomen en mijn telefoon aan iemand anders mee gegeven en toen zelf geprobeerd mijn telefoon te bellen. En inderdaad de gene. Die met mijn telefoon opnam kon ik ook nauwelijks verstaan. Klonk heel ver weg maar dat was hij niet hij stond in de schuur 😛 en toch was het zo...

Dus nu wil ik mijn telefoon voor garantie laten maken. Kan iemand van die hier over gaat contact met mij opnemen om hier een afspraak over te maken.

Uit de vele topics die gaan over de problemen met de HTC One heb ik gemerkt dat ik niet de enige ben met dit euvel.


Alvast bedankt. Ik zie de reactie tegemoet

Mvg Timo Mulder
Even een status update... Ik ben niet blij met mijn HTC one, grootste miskoop van mijn leven.
mijn huidige toestel heeft een compleet defecte bovenste speaker, en de onderste speaker kraakt te veel om mensen te verstaan.

Toestel van toendertijd €700 blijkt ronduit bagger te zijn, er kan niet eens mee gebelt worden.

Is die zo teruggekomen van het reparatiecentrum? Dan zou ik hiermee absoluut niet akkoord gaan en hem per direct weer retour sturen.
Even een status update... Ik ben niet blij met mijn HTC one, grootste miskoop van mijn leven.
mijn huidige toestel heeft een compleet defecte bovenste speaker, en de onderste speaker kraakt te veel om mensen te verstaan.

Toestel van toendertijd €700 blijkt ronduit bagger te zijn, er kan niet eens mee gebelt worden.
Hm apart, ik heb in mijn kennissenkring een 3tal mensen met de One maar geen van allen heeft last van het probleem waar jij last van hebt, een rondtochtje op internet geeft wel een aantal issues maar niet al te veel (sommigen zelfs door eigen toedoen doordat er chocolade in de speakergrill terecht is gekomen...) Ik zou als ik jou was nogmaals mijn toestel opsturen ter reparatie, 3 maal is scheepsrecht lijkt me.
Ik heb hem helaas niet verzekerd, maar het rare is dat ik helemaal geen muziek er mee luister, gebruik hem alleen als wekker
Wow dat is apart, ik zou even contact opnemen met de klantenservice en je verhaal uitleggen, misschien dat ze omdat het probleem al voor de tweede keer speelt, iets kunnen betekenen.
Heb je het toestel overigens verzekerd? Dan wil het nog wel eens ietsje sneller gaan (als in ze geven sneller een nieuw toestel als het probleem aanhoud)
Ik heb vorige week zaterdag mijn telefoon terug gekregen van de reparatie, toen deed die het goed, nu echter na nog geen week later kraakt de speaker opnieuw, moet ik hem nu weer opnieuw laten opsturen voor reparatie?
Help wat moet ik doen ,mijn bovenste speaker kraakt ,mijn tel is drie maanden oud,heb geen verzekering wel garantie neem ik aan

Beste Gencturk,

Wat je kunt proberen is de fabrieksinstellingen terug te zetten om te kijken of het probleem aanhoud.
Mocht dit het geval zijn dan kun je het beste je toestel aanbieden ter reparatie.
Help wat moet ik doen ,mijn bovenste speaker kraakt ,mijn tel is drie maanden oud,heb geen verzekering wel garantie neem ik aan
@ Dennis-W

Ik begrijp uit je voorgaande reactie dat je weer problemen ervaart met het toestel. Welke problemen ervaar je precies? Je kan mij hier even een privébericht over sturen. Ik hoor graag van je!

Reageer