Beantwoord

Huawei E5570

Ik zie op mijn mifi geen Wifi aan/uit knop naast de Aan/Uit en Verbindings knop, in de start pagina van het beheer op 192.168.8.1 Is er een menuknop om dit zichtbaar te maken? Ik kan de mifi nu niet verbinden met een hotspot
icon

Beste antwoord door Hajar 28 juli 2016, 16:42

Hi Peter,

Bedoel je in dit geval de “WiFi extender” functie? Die is inderdaad niet in onze MiFi router. Dit staat uit in de software en is ook niet aan te zetten door andere software o.i.d. Hier bieden wij geen support op. Ons product is bedoelt om je telefoon, tablet op computer te voorzien van internet wat van de simkaart afkomt doordat ze verbinding maken met het WiFi netwerk wat de MIFi router uitzend.

Mocht je toch iets anders bedoelen, laat het ons dan weten.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Peter,

Welkom op het Forum! Goed dat je jouw vraag hier stelt!

Zou je eens willen kijken in de toestelhulp of je daar de informatie vindt die je nodig hebt? Als het goed is zijn er namelijk drie knoppen aanwezig: . Van links naar rechts; aan/ uit knop, data verbinding knop, Wi-Fi knop. Wil je laten weten of je verder bent gekomen met de informatie uit de toestelhulp? 🙂
Ik zie in de berichten, dat er meer mensen dit niet voor elkaar krijgen. Het blijkt om een versie te gaam, welke niet voorzien is van alle opties. Is het mogelijk om de juiste firmware te pakken te krijgen, zodat het wel gaat werken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Dankjewel voor je reactie. Is het wel gelukt om de wifi knop te vinden? Ik heb dit even doorgezet naar een expert en zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten. 🙂
Nee, dat is nog niet gelukt, ik wacht in spanning af of deze expert met een antwoord komt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Bedoel je in dit geval de “WiFi extender” functie? Die is inderdaad niet in onze MiFi router. Dit staat uit in de software en is ook niet aan te zetten door andere software o.i.d. Hier bieden wij geen support op. Ons product is bedoelt om je telefoon, tablet op computer te voorzien van internet wat van de simkaart afkomt doordat ze verbinding maken met het WiFi netwerk wat de MIFi router uitzend.

Mocht je toch iets anders bedoelen, laat het ons dan weten.
Jammer, dat dit niet mogelijk is, verder een prima apparaat.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Peter,

Fijn om te horen dat je het verder wel een fijn apparaat vindt. Sorry dat dit in jouw geval niet mogelijk is en we je hier niet verder bij kunnen helpen. Mocht je nog andere vragen hebben dan weet je ons natuurlijk te vinden! 🙂
via het forum ben ik terecht gekomen op onderstaande link.

https://forum.t-mobile.nl/toestelhulp-470/de-slag-de-huawei-e5577c-mi-fi-router-258834/index1.html#post1268633

hierin staat helemaal onderaan beschreven, dat de wifi extender knop aanwezig is.
is dit een beschrijving van T-mobile?
Als dit zo is, klopt de beschrijving niet, er wordt door de moderator in eerdere antwoorden bevestigd dat de wifi extender functie niet aanwezig is.

????
Reputatie 7
Badge +20
Hi Peter,

Kun je aangeven om welke beschrijving het gaat? Ik zie dat namelijk niet terug over de wifi-extender.
in de link onder paragraaf 13
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peter,

Dit is inderdaad een forum topic door ons gemaakt en wij kunnen deze tekst aanpassen als dat nodig blijkt te zijn. Ik begrijp alleen niet helemaal waar je iets ziet staan over de wifi extender knop. Of bedoel je de wifi-knop? Ik zie je reactie graag tegemoet. Mocht de informatie inderdaad verkeerd blijken te zijn, dan gaan we dat natuurlijk aanpassen!
Wifi extender wordt aangezet met de wifi knop, zoals beschreven.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Peter,

Ik heb het voor de zekerheid even nagevraagd, aangezien het toch wat verwarrend werd allemaal. Die WiFi knop die in de toestelhulp benoemd wordt is de hoofdschakelaar voor de WiFi Radio. Deze zou inderdaad in de Dashboard pagina moeten staan als je hem aan de PC koppelt. Hiermee zet je dus het WiFi netwerk wat de MiFi router aan of uit. Dit staat verder los van de WiFi Extender-functie, die wij dus niet aanbieden.

Hopelijk heb ik het je zo duidelijk kunnen maken?

Reageer