Beantwoord

iMessage werkt niet

• 1 mei 2013
  • 6 reacties
  • 2337 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 2 reacties
Hallo,

Al enige tijd werkt mijn iMessage niet meer net als FaceTime.
In eerdere topics zag ik instellingen die ik heb gecheckt en deze kloppen.

Het is trouwens zo dat ik het schuitje van iMessage niet eens kan veranderen hij is als het ware licht grijs.

Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Lodan 3 mei 2013, 19:27

Probeer eens bij Instellingen > Algemeen > Restricties te kijken of deze aanstaan?

Het kan zijn dat "Sta wijzigingen toe" van Accounts deze staat op "Geen wijzigingen toestaan"

misschien lost dit het op
Bekijk origineel

6 reacties

@ IIss

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Erg vervelend dat je niet meer van deze functies gebruik kunt maken 😞 Als ik je goed begrijp is dit in het verleden wel gelukt: sinds wanneer is dit niet meer mogelijk? Welke instellingen heb je allemaal doorgelopen? Staat de datum en tijd ingesteld op 'automatisch'? Je kan dit vinden door te kiezen voor Instellingen/Algemeen/Datum&tijd. Ik hoor graag van je 🙂
Badge +9
Hoi IIss,

Zou je eens willen kijken bij Message bij "Sturen en Ontvangen" welke accounts daar tussen staan?
Hier staat normaal een 06-nummer en soms een iCloud of Apple ID.

Staan deze bij jou wel ingevuld?
Bedankt voor jullie reactie.
Ik kan vanaf september al niet meer gebruik maken van iMessage.

Datum en tijd staat op automatisch. Mijn eigen nummer staat ook goed ingesteld.

Die bericht instellingen kan ik niet vinden?

iCloud en FaceTime zijn net als iMessage licht grijs en niet in te klikken of te slepen.
Badge +9
Probeer eens bij Instellingen > Algemeen > Restricties te kijken of deze aanstaan?

Het kan zijn dat "Sta wijzigingen toe" van Accounts deze staat op "Geen wijzigingen toestaan"

misschien lost dit het op
Bedankt Lodan!
Het is gelukt
Badge +9
Mooi dat dit je probleem oplost.
Kun je weer tevreden verder met je iPhone 🙂

Reageer