Beantwoord

iPhone 4 contacten opslaan

• 3 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 579 Bekeken

ik krijg een nieuwe sim kaart, weet iemand hoe ik mijn gegevens op mijn telefoon (mobieltje dus) kan opslaan voordat ik al mijn gegevens straks kwijt ben, dus gegevens van simkaart op mobiel opslaan? Ik kan het nergens vinden, mijn mail adres is jhvos47@gmail ik zou er heel erg mee geholpen zijn, ik heb meer dan 100 contacten alleen al buiten alle andere gegevens, waarvoor vast mijn hartelijke dank, groet Joost Vos
icon

Beste antwoord door WillemE 7 oktober 2014, 16:24

Hallo Joost,

Allereerst mijn verontschuldigen voor de late reactie, het is op dit moment erg druk op ons Forum!

Wanneer je een iPhone gebruikt zijn je contacten sowieso al opgeslagen via je iCloud account, het maakt dan niet uit dat je een nieuwe simkaart activeert. Ik zie dat dit inmiddels ook al is gebeurd. Kan je aan mij bevestigen dat alles goed is gegaan? 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Joost,

Allereerst mijn verontschuldigen voor de late reactie, het is op dit moment erg druk op ons Forum!

Wanneer je een iPhone gebruikt zijn je contacten sowieso al opgeslagen via je iCloud account, het maakt dan niet uit dat je een nieuwe simkaart activeert. Ik zie dat dit inmiddels ook al is gebeurd. Kan je aan mij bevestigen dat alles goed is gegaan? 😉

Reageer