Vraag

iPhone 7 plus laadt niet op

Hallo, ik heb mijn iPhone 7 plus 128 GB sinds eind september, maar ik merk dat hij de afgelopen weken erg veel moeite heeft met opladen of dat hij opladers 'afwijst'? Muziek luisteren kan ik wel gewoon zonder probleem, maar zodra ik mijn oplader erin doe werkt hij niet. Ik heb al meerdere opladers gebruikt, officiële Apple opladers en ook van andere bedrijven. Hij lijkt het dan vaak een dag of 5 te doen, zonder problemen, maar daarna wijst hij de oplader weer af. En elke week een nieuwe lader kopen is niet zo ideaal 🙂
Weet iemand wat ik hiermee kan doen?

1 reactie

Reputatie 5
Badge +15
Hoi Emmapap,

Elke week een nieuwe oplader lijkt mij inderdaad een beetje zonde! Omdat dit met verschillende opladers gebeurt, lijkt het probleem sowieso in het toestel te zitten. Of dat hardwarematig of softwarematig is, daar wil ik graag samen met jou achterkomen!

Het is niet de leukste bezigheid, maar het handigst is om het toestel eens volledig te resetten en de back-up niet meteen terug te zetten. Op deze manier kun je testen of het probleem zich weer voordoet. Zo ja, dan lijkt het toch in de hardware te zitten. Je zou dan kunnen overwegen het toestel ter reparatie op te sturen. Je kunt voordat je dit doet ook nog even dit topic doorlezen.

Ik ben benieuwd of een reset het probleem oplost! Laat je het weten? 🙂

Reageer