Sticky Beantwoord

Je Huawei P8 Lite terugzetten naar fabrieksinstellingen

• 2 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 10335 Bekeken

Hoe zet ik mijn Huawei P8 Lite terug naar de fabrieksinstellingen?
icon

Beste antwoord door Daniel_H 2 oktober 2015, 10:13

Vraagt je Huawei P8 Lite naar een beveiligingscode? Deze code vind je in de handleiding van jouw telefoon, zorg dat je deze dus bij de hand hebt.

Let op! wanneer je het toestel gaat resetten, gaan alle opgeslagen instellingen en data op het toestel verloren. We raden je aan om via je computer een back-up te maken van je gegevens.

1. Ga naar het Startscherm ► kies Instellingen
2. ► kies Back-up en Fabrieksinstellingen
3. Als je dat wilt, kies Back-up maken van mijn gegevens ►Terug naar Fabrieksinstellingen
4. Als je dat wilt, kies Interne geheugen wissen ►Telefoon opnieuw instellen

Let op: je kiest voor Telefoon opnieuw inst...

Alle opgeslagen data en persoonlijke instellingen zijn na het volgen van deze stappen van de Huawei P8 Lite verwijderd.
De Huawei P8 Lite start nu automatisch opnieuw op met de fabrieksinstellingen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Vraagt je Huawei P8 Lite naar een beveiligingscode? Deze code vind je in de handleiding van jouw telefoon, zorg dat je deze dus bij de hand hebt.

Let op! wanneer je het toestel gaat resetten, gaan alle opgeslagen instellingen en data op het toestel verloren. We raden je aan om via je computer een back-up te maken van je gegevens.

1. Ga naar het Startscherm ► kies Instellingen
2. ► kies Back-up en Fabrieksinstellingen
3. Als je dat wilt, kies Back-up maken van mijn gegevens ►Terug naar Fabrieksinstellingen
4. Als je dat wilt, kies Interne geheugen wissen ►Telefoon opnieuw instellen

Let op: je kiest voor Telefoon opnieuw inst...

Alle opgeslagen data en persoonlijke instellingen zijn na het volgen van deze stappen van de Huawei P8 Lite verwijderd.
De Huawei P8 Lite start nu automatisch opnieuw op met de fabrieksinstellingen.