Beantwoord

Je Huawei Y300 terugzetten naar de fabrieksinstellingen

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 12353 reacties
Hoe zet ik mijn Huawei Y300 terug naar de fabrieksinstellingen?
icon

Beste antwoord door Razza 12 maart 2015, 16:56

Je Huawei terugzetten naar de fabrieksinstellingen is vaak de oplossing voor software problemen. Ervaar jij dus problemen met je Huawei Y300 of wil je jouw toestel gewoon opschonen dan kan je jouw Huawei terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Let op! Bij het terugzetten van je iPhone naar de fabrieksinstellingen gaan alle gegevens op je telefoon verloren. Zorg er dus voor dat je eerst een volledige back-up maakt.

1) Ga naar het startscherm

2) Instellingen

3) Alles

4) Back-up maken en opnieuw

5) Optioneel: vink back-up maken van mijn aan

6) Terug naar fabrieksinstellingen

7) Indien gewenst vink Interne geheugen wissen

😎 Telefoon opnieuw instellen

Je telefoon wordt opnieuw gestart en is terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Als je ervoor hebt gekozen om het interne geheugen te wissen dan zijn ook alle gegevens.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Je Huawei terugzetten naar de fabrieksinstellingen is vaak de oplossing voor software problemen. Ervaar jij dus problemen met je Huawei Y300 of wil je jouw toestel gewoon opschonen dan kan je jouw Huawei terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Let op! Bij het terugzetten van je iPhone naar de fabrieksinstellingen gaan alle gegevens op je telefoon verloren. Zorg er dus voor dat je eerst een volledige back-up maakt.

1) Ga naar het startscherm

2) Instellingen

3) Alles

4) Back-up maken en opnieuw

5) Optioneel: vink back-up maken van mijn aan

6) Terug naar fabrieksinstellingen

7) Indien gewenst vink Interne geheugen wissen

😎 Telefoon opnieuw instellen

Je telefoon wordt opnieuw gestart en is terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Als je ervoor hebt gekozen om het interne geheugen te wissen dan zijn ook alle gegevens.

Reageer