Sticky Beantwoord

Je iPhone 5(s) terugzetten naar de fabrieksinstellingen

• 9 maart 2015
  • 1 reactie
  • 13188 Bekeken

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 12353 reacties
Hoe zet ik mijn iPhone 5 terug naar de fabrieksinstellingen?
icon

Beste antwoord door Razza 9 maart 2015, 15:21

Je iPhone 5 terugzetten naar de fabrieksinstellingen is vaak de oplossing voor software problemen. Ervaar jij dus problemen met je iPhone 5 of wil je jouw toestel gewoon opschonen dan kan je jouw iPhone 5 terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Let op! Bij het terugzetten van je iPhone naar de fabrieksinstellingen gaan alle gegevens op je telefoon verloren. Zorg er dus voor dat je eerst een volledige back-up maakt.

1 ► Ga naar 'Instellingen'

2 ► 'Algemeen'

3 ► 'Stel opnieuw in'

4 ► 'Wis alle inhoud en instellingen'.

Als je jouw keus hebt bevestigd dan start je iPhone 5 met het wissen van al je gegevens. Daarna wordt je toestel opnieuw gestart en kan je alle gegevens opnieuw instellen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Je iPhone 5 terugzetten naar de fabrieksinstellingen is vaak de oplossing voor software problemen. Ervaar jij dus problemen met je iPhone 5 of wil je jouw toestel gewoon opschonen dan kan je jouw iPhone 5 terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Let op! Bij het terugzetten van je iPhone naar de fabrieksinstellingen gaan alle gegevens op je telefoon verloren. Zorg er dus voor dat je eerst een volledige back-up maakt.

1 ► Ga naar 'Instellingen'

2 ► 'Algemeen'

3 ► 'Stel opnieuw in'

4 ► 'Wis alle inhoud en instellingen'.

Als je jouw keus hebt bevestigd dan start je iPhone 5 met het wissen van al je gegevens. Daarna wordt je toestel opnieuw gestart en kan je alle gegevens opnieuw instellen.