Sticky Beantwoord

Je iPhone of iPad terugzetten naar de fabrieksinstellingen (iOS 9)

• 26 november 2015
  • 1 reactie
  • 4857 Bekeken

Reputatie 6
Badge +17
  • Oud-medewerker
  • 4703 reacties
Hoe zet ik mijn iPhone of iPad met iOS 9 terug naar de fabrieksinstellingen?
icon

Beste antwoord door Sam- 26 november 2015, 18:15

Je iPhone of iPad terugzetten naar de fabrieksinstellingen is vaak de oplossing voor software problemen. Ervaar jij dus problemen met je toestel of wil je jouw toestel gewoon opschonen dan kan je jouw toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Let op! Bij het terugzetten van je iPhone naar de fabrieksinstellingen gaan alle gegevens op je telefoon verloren. Zorg er dus voor dat je eerst een volledige back-up maakt.

Hoe zet ik mijn iPhone of iPad terug naar de fabrieksinstellingen?

Klik op 'Toon inhoud' om een afbeelding van de instructie te zien.

1 ► Ga naar 'Instellingen'

2 ► 'Algemeen'

3 ► 'Stel opnieuw in'

4 ► 'Wis alle inhoud en instellingen'.

Als je jouw keus hebt bevestigd dan start je toestel met het wissen van al je gegevens. Daarna wordt je toestel opnieuw gestart en kan je alle gegevens opnieuw instellen.

Heb je vragen of opmerkingen over deze instructies? Laat het ons weten in het iPhone en iPad instellingen topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Je iPhone of iPad terugzetten naar de fabrieksinstellingen is vaak de oplossing voor software problemen. Ervaar jij dus problemen met je toestel of wil je jouw toestel gewoon opschonen dan kan je jouw toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Let op! Bij het terugzetten van je iPhone naar de fabrieksinstellingen gaan alle gegevens op je telefoon verloren. Zorg er dus voor dat je eerst een volledige back-up maakt.

Hoe zet ik mijn iPhone of iPad terug naar de fabrieksinstellingen?

Klik op 'Toon inhoud' om een afbeelding van de instructie te zien.

1 ► Ga naar 'Instellingen'

2 ► 'Algemeen'

3 ► 'Stel opnieuw in'

4 ► 'Wis alle inhoud en instellingen'.

Als je jouw keus hebt bevestigd dan start je toestel met het wissen van al je gegevens. Daarna wordt je toestel opnieuw gestart en kan je alle gegevens opnieuw instellen.

Heb je vragen of opmerkingen over deze instructies? Laat het ons weten in het iPhone en iPad instellingen topic.