Beantwoord

lg g2 32 gb ....wanneer komt die ?

• 21 november 2013
  • 26 reacties
  • 2147 Bekeken

kan t-mobile vertellen wanneer de lg g2 32 gb gaat komen bij hun in de winkel ?
icon

Beste antwoord door Dakari 27 november 2013, 19:05

Herstel, ik zei eerst dat ik ook een chat had gehad, maar het betrof een mailwisseling. Ik had een chat gehad met T-Mobile over deze telefoon waarin mij verteld is dat de G2 32GB waarschijnlijk niet door T-Mobile gevoerd ging worden omdat er te weinig vraag naar zou zijn. Lijkt me sterk, maar goed.
Daarom heb ik een mail richting LG gestuurd.

Op 31 oktober kreeg ik van LG een mail ondertekend door Ellen Mellenbergh waarin het volgende gezegd werd:
"Op uw vraag wanneer de LG G2 32GB uitkomt in Nederland kunnen wij u mededelen dat deze mobiel eind november op de Nederlandse markt komt.
U kunt onze website www.lg.com/nl in de gaten houden."

Naar aanleiding van het bericht in dit draadje dat de G2 32GB helemaal niet naar NL zou komen heb ik nogmaals een mail gestuurd naar LG.
Hier kreeg ik gisteren via Jasper Brakel het volgende antwoord op:
"Het is vervelend om te vernemen dat er verkeerd word gecommuniceerd over de G2 32GB.
De G2 met 32GB komt eind november op de Nederlandse markt. Het zou dan voornamelijk bij Mediamarkt en Saturn verkrijgbaar zijn. Deze informatie hebben we van LG zelf doorgekregen."
Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @oma D

Dit is nog niet bekend wanneer die komt. 
Je kunt het wel zelf in de gaten houden. 
Je kunt kijken op deze pagina: http://www.t-mobile.nl/telefoons/coming-soon

G
roet Leroy,
ik heb voor ik mijn lg g2 heb aangeschaft contact gehad met lg benelux en die hebben mij verteld dat er geen 32gb versie komt in de benelux.
hier een kopie van mijn gesprek ter bevestiging:

Tijdstip van de Chat:  10/3/2013 4:35:56 PM
Duur van de Chat:  00:25:59
LG Customer Service: rené 
Gechat met:  Frida

4:35 PM  Frida:  Goedendag, rené. Welkom bij LG Electronics Live Chat. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
4:36 PM  rené:  hallo,
4:37 PM  Frida:  Hallo.
4:37 PM  rené: Weten jullie ook wanneer de 32 gb versie komt? ik had ergens gelezen dat hij in oktober komt
4:38 PM  Frida:  Helaas de 32 GB versie komt niet uit in de Benelux.
4:40 PM  rené:  dat is jammer, maar waarom hebben de providers (t-mobile, kpn, hi, telfort) dan op hun website staan dat je een 32 gb versie bij hun krijgt?
4:45 PM  Frida:  Vermoedelijk werd er ook door de providers verwacht dat het in de Benelux uitkomt.
4:45 PM  Frida:  Ik kan u helaas niet anders over melden.
4:46 PM  rené:  en waarom komt de 32 gb versie niet naar de benelux, als u dat weet, want 16 gb is wel weinig
4:48 PM  Frida:  Ik kan het u helaas niet vertellen de reden is niet bekend.
5:00 PM  rené:  oke hartelijk dank
5:01 PM  Frida:  Graag gedaan. Ik wil u nog een fijne dag verder wensen.
5:01 PM  rené:  ja u ook een fijne dag

Met vriedelijke groet, René
Reputatie 2
Dat is wel vaag.
Paar weken geleden een chat gehad met LG (weet alleen niet meer wie), en die wist mij te vertellen dat hij eind november zou komen in Nederland. Omstreeks deze tijd dus.
Beetje raar dus dat LG met twee verschillende verhalen komt.
Reputatie 6
@iedereen

Ik ga dit voor jullie navragen, zodra ik meer informatie heb zal ik dat hier melden 🙂
Ik wacht er op, is het enige toestel op het moment dat ik hebben wil.
Reputatie 2
Herstel, ik zei eerst dat ik ook een chat had gehad, maar het betrof een mailwisseling. Ik had een chat gehad met T-Mobile over deze telefoon waarin mij verteld is dat de G2 32GB waarschijnlijk niet door T-Mobile gevoerd ging worden omdat er te weinig vraag naar zou zijn. Lijkt me sterk, maar goed.
Daarom heb ik een mail richting LG gestuurd.

Op 31 oktober kreeg ik van LG een mail ondertekend door Ellen Mellenbergh waarin het volgende gezegd werd:
"Op uw vraag wanneer de LG G2 32GB uitkomt in Nederland kunnen wij u mededelen dat deze mobiel eind november op de Nederlandse markt komt.
U kunt onze website www.lg.com/nl in de gaten houden."

Naar aanleiding van het bericht in dit draadje dat de G2 32GB helemaal niet naar NL zou komen heb ik nogmaals een mail gestuurd naar LG.
Hier kreeg ik gisteren via Jasper Brakel het volgende antwoord op:
"Het is vervelend om te vernemen dat er verkeerd word gecommuniceerd over de G2 32GB.
De G2 met 32GB komt eind november op de Nederlandse markt. Het zou dan voornamelijk bij Mediamarkt en Saturn verkrijgbaar zijn. Deze informatie hebben we van LG zelf doorgekregen."
Contactmoment vandaag met Coolblue en zij zeggen dat de 32GB versie voorlopig niet wordt uitgebracht in Nederland. Hierop getwitterd naar @LG_WEBCARE_NL. Daar wordt beweerd dat deze volgende week in de winkel ligt. Heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.
Reputatie 2
Ik begin me erg af te vragen of wat er nu precies waar is.
Op internet fora zie ik berichten langskomen dat hij bij MediaMarkt verkrijgbaar is. Maar ook weer niet bij allemaal.
Ik heb hem zelf bij Redcoon gezien, maar dan zonder abo. Een snelle blik op de site zojuist leert mij dat het product ineens "niet langer beschikbaar is".

Ik heb contact gehad met de PhoneHouse. Via mail kreeg ik maar geen reactie, dus een twitter bericht er aan gewaagd.
Hier kreeg ik vanmiddag om een uur of 3 antwoord op: "Wij nemen de 32GB variant van de LG G2 helaas niet op in ons assortiment."
Vervolgens komt er om 5 uur vanmiddag een antwoord op mijn mail: "Helaas is nog niet bekend of we dit type toestel gaan voeren."
Niet / misschien dus. Doorhalen wat niet van toepassing is.

Ik heb nog een vraag bij MediaMarkt uit staan, maar hier nog geen reactie op gehad.
Reputatie 6
@iedereen

LG geeft in contact met ons aan dat deze 'voorlopig' niet naar de Benelux komt. Ook zie ik op andere pagina's dat deze op sommige plaatsen leverbaar is, wellicht via andere kanalen.
Als je op de site kijkt van lg, en dan bij twitter, geeft lg webcare aan, dat ze er volgende week moeten zijn,beetje vaag die wisselende antwoorden van lg.
Nu staat er dat ze nu ECHT heel snel komen
Reputatie 2
Volgens LG zou MediaMarkt ze al moeten hebben. Ik ben intussen in Breda, Bergen op Zoom en Middelburg geweest, maar daar kennen ze de hele 32GB versie niet. In het systeem zelfs niet eens iets wat er op lijkt of binnenkort zou moeten komen.
Bij typhone staat nu dat die in bestelling is, je kan wel al kijken voor abbo.

http://www.typhone.nl/gsm/lg/g2-32gb?utm_campaign=114149&utm_medium=AFC&utm_source=3674&utm_content=xml_lg-g2-32gb-black-tele2-smartmix-24mnd-nieuw&BestDeal=Soort:Artikel%7CAbonnement%7CBijzetAbonnement%7CBijzetAbonnement$$Identity:11382%7C11374%7C5404%7C5087
Bij gsmeasy,verwachte werkdag 1-3 dagen, hij komt dus echt wel
Reputatie 2
Bij Coolblue staat hij intussen ook als verwacht voor de week van 9-13 december.

Laatste bericht van LG:
"Wij willen u laten weten dat onze distributeurs de G2 32GB hebben ontvangen en ze zijn nu bezig om hun klanten te bevoorraden o.a. Bol.com, SH, Coolblue en Typhone."

Het begint er nu wel op te lijken dat er wat gaat gebeuren.
Cool bleu heeft hem nog niet
Bij typhone ook nog steeds in bestelling, begint aardig op een soap te lijken
Reputatie 6
Badge +13
Hier is de telefoon al verkrijgbaar: 
http://www.redcoon.nl/B496263-LG-ELECTRONICS-D802-G2-Black-32GB_Gsm-Smartphones-Simlockvrij?refId=zanoxnl&utm_source=zanoxnl&utm_medium=Affiliate&zanpid=1846454030915007488

Verder heb ik geen site's kunnen vinden die de telefoon al in de verkoop hebben. 
Reputatie 2
Ik ben bezig met Typhone. Die hebben hem weer.
Nadat ik info had gevraagd over de beschikbaarheid van de 32GB versie kwamen ze met een dijk van een aanbieding aanzetten, waar ik gelukkig niet op in gegaan ben want die aanbieding bleek te gelden op de 16GB versie. En dat hadden ze voor het gemak niet gemeld.
Oppassen dus!

Waar ik bij Redcoon mijn twijfels bij heb is dat zij zowel een zwarte als witte aandieden, terwijl ik nog nergens een witte 32GB ben tegengekomen. Of heb ik ergens iets gemist? Ook biedt Redcoon geen 16GB meer aan. Vindt ik toch wel apart.
Reputatie 2
Herstel, er blijkt toch een 32GB White te zijn. My bad.
@ allen

Het blijft nogal mysterieus allemaal! 😉 Ik ben benieuwd of (en waar) jullie de 32 GB variant gaan aanschaffen en hoe het toestel bevalt. Ik hoor er in ieder geval veel lovende verhalen over!
Reputatie 2
Nou, ik heb hem intussen. :D

Via GSMEasy. Ik was daar eerst wat huiverig voor omdat ik mijn telefoons en abonnementen eigenlijk altijd via een winkel regel nadat ik ooit eens telefonisch een contract met telefoon heb verlengt bij een van de concurenten van T-Mobile. Drama.
Maar helaas is de 32GB (vooralsnog) niet te krijgen via de winkels. Ook de providers leveren alleen de 16GB als je rechtstreeks via hen besteld. Wat volgens mij een gemiste kans is.

Was van plan om bij CoolBlue te bestellen, maar die gooiden de prijzen ineens gigantisch omhoog, en hoewel ik een import Zeeuw ben, daar trappen we niet in natuurlijk. ;)

Top service van GSMEasy moet ik zeggen. Er was wat verwarring nadat de betaling via iDeal niet helemaal goed ging, maar dat is perfect opgelost. Blijkt dat mijn ordernummer ineens anders was. Even een mailtje gestuurd, en zij hebben toen e.e.a. aangepast.
De levering via APM Logistics was ook perfect. Keurig op tijd (wat natuurlijk altijd te laat is als je op je nieuwe speeltje zit te wachten 😉 )

Het is een super toestel. De eerste keer was de accu pas na 37(!!) uur leeg (vanochtend). En met een nieuw toestel ben je toch intensief aan het spelen. Mijn HTC had in dat tijdsbestek al twee keer aan het infuus gehangen.
Hij is super snel, en vooral de Slide Aside feature is geweldig. Multitasken op je smartphone. Die functie heb ik altijd gemist.
Ook de QSlide Apps lijken me erg handig, maar daar ben ik nog niet echt mee aan de slag gegaan.
Knock on is een erg geinige functie. Niet noodzakelijk, maar omdat de knoppen op de achterkant zitten wel heel makkelijk als het toestel op je buro ligt bijvoorbeeld.
En die knoppen? Ik hoor daar goede en slechte dingen over, maar ik moet zeggen dat het bij mij eigenlijk totaal geen gewenningstijd koste.

Een klein nadeel is dat ondanks ik het goed heb ingesteld, de mail toch verwijderd wordt van de server. Maar misschien dat ik ergens een vinkje over het hoofd zie. Maar dat is nu ook weer niet het einde van de wereld.

Kortom, ik vindt hem helemaal geweldig!
Reputatie 5
Leuk dat je je ervaringen met je nieuwe toestel deelt Dakari! Heb je al een hoesje voor het toestel gehaald? Of neem je graag risico's? 😉
Ik zou heel graag de LG G2 32 GB White willen. De zwarte is wel beschikbaar in Nederland. Iemand al een idee wanneer de witte in combinatie met abbonement geleverd kan worden? De losse staat al wel op de website bij Redcoon.
Reputatie 5
@MickFly

De witte LG G2 is reeds verkrijgbaar bij T-Mobile, dit toestel heeft echter maar een geheugen van 2GB. Het 32GB model zal niet vanuit de T-Mobile website of winkels worden gaan geleverd. Je kunt dit toestel eventueel aanschaffen in combinatie met een T-Mobile abonnement bij een externe dealer! 🙂

Reageer