Beantwoord

LG G4 erg heet en batterij binnen 2 uur leeg

• 4 november 2015
  • 3 reacties
  • 1435 Bekeken

Hoi!

Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe LG G4 en ben erg zo mega blij mee! Alleen sinds gisteren wordt mijn telefoon gloeiend heet en valt mijn batterij binnen 2 uur uit, van 100 % naar 0%..

Wat kan ik doen?? Opnieuw opstarten, tijdje uitzetten en tijdje de batterij eruit halen helpt niet..

Groetjes
icon

Beste antwoord door Amy 6 november 2015, 11:34

Hey LBBN S

Goed dat je jouw vraag op het forum stelt! Wat onwijs balen dat je toestel nu al kuren vertoont 😞.

Ik wil je adviseren om dit forumtopic eens door te nemen. Je vindt er een aantal tips die je zelf kunt doen om een reparatie te voorkomen. Mocht je er met deze stappen niet uitkomen dan vind je in het topic ook terug hoe je het toestel ter reparatie aanbiedt. Maar hopelijk komt het niet zo ver!

Wil je ons laten weten of je wat aan de tips hebt gehad? :8
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey LBBN S

Goed dat je jouw vraag op het forum stelt! Wat onwijs balen dat je toestel nu al kuren vertoont 😞.

Ik wil je adviseren om dit forumtopic eens door te nemen. Je vindt er een aantal tips die je zelf kunt doen om een reparatie te voorkomen. Mocht je er met deze stappen niet uitkomen dan vind je in het topic ook terug hoe je het toestel ter reparatie aanbiedt. Maar hopelijk komt het niet zo ver!

Wil je ons laten weten of je wat aan de tips hebt gehad? :8
Hoi Amy!

Ik heb mijn telefoon 2x terug gezet naar fabrieksinstellingen en gelukkig doet hij het weer!

Bedankt!

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Hi LBBNS,

Super om te lezen dat je toestel het weer goed doet!

Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten! :8

Reageer