LG G4 Wi-Fi problemen en zomaar gereset

• 25 september 2015
  • 3 reacties
  • 1416 Bekeken

ik heb mijn lg g4 vorige maand gekocht maar nu heb ik alleen wifi als ik mijn locatie ken en zelfs als mijn telefoon weet wat mijn locatie is doet hij het niet altijd. en nu heeft mijn telefoon zichzelf gereset en kom ik niet verder dan het kiezen welke taal ik wil omdat je wifi nodig hebt om verder te komen:@. heeft iemand tips?

3 reacties

Ja, toestel terugbrengen
Reputatie 6
Badge +15
Hey Milanjaschul.

Goed dat je jouw vraag stelt op het forum. :)

Wel flink balen dat je problemen hebt met je nieuwe toestel! Ik begrijp alleen niet helemaal wat er precies aan de hand is. Je geeft aan alleen Wi-Fi te hebben wanneer je de locatie kent. Om gebruik te maken van Wi-FI moet Wi-Fi ingeschakeld zijn in het toestel en moet er vaak een wachtwoord worden ingevuld. Via deze stappen vind je terug hoe je Wi-Fi kunt inschakelen.

Het is ook vreemd dat je toestel zomaar gereset is! Is hier iets aan vooraf gegaan? Zover ik weet heb je geen verbinding met internet/Wi-Fi nodig om het toestel in te stellen. Kun je deze stap misschien ook overslaan?

Ik ben benieuwd naar je reactie! We helpen je graag met het oplossen van je problemen! :8
Reputatie 4
Hey Milanjaschul,

Ik denk dat ik een vermoeden heb wat er fout gaat. Zou je eens naar de instwllingen willen gaa, onder het kopje "algemeen". Daar zie je ergens "smart settings" staan. Zet daar alles uit.

Deze settings hebben namelijk een locatie nodig om iets aan te kunnen zetten, anders schakelt het zichzelf uit.

Verder kan je ook de tip van Amy volgen.

Laat je weten wat eruit komt? 🙂

Reageer