Beantwoord

Nieuwe LG G7 ThinQ werkt niet, T-Mobile medewerkers lachen

• 1 december 2018
  • 10 reacties
  • 6853 Bekeken

In augustus heb ik twee toestellen LG G7 ThinQ gekocht (als cadeaus voor ouders). De grootste deel van de prijs afbetaald om daarna hoe lager mogelijk als abonnement iedere maand te betalen. Op 22ste november een van telefoons werkte niet meer. Dus, naar de t-Mobile winkel gegaan en naar de reparatie bedrijf gestuurd. Een paar dagen (28 november) net opgehaald na de reparatie en nu toestel werkt weer niet en is heel heet geworden en blijft zo heet. De tweede toestel ook werkt niet meer. Daarom vandaag (1 december) weer naar de winkel gegaan (Bijlmerplein 149, AmsterdamZO) met allebei toestellen.
Hele onvriendelijke medewerkers mij bespotten en maakte grapjes: op de toestellen staat "LG" en niet "t-Mobile", daarom het is mijne en LG problemen... ze kunnen niks doen... deze problemen zijn bekend... maar wij kunnen niks doen...
Ik heb bewijs getoond (bon van deze winkel), dat ik toestellen hier heb gekocht en niet bij LG. "Dan moet je contact opnemen met t-Mobile klantenservice...". Waarom moet ik met iemand contact opnemen??? Ik heb toch in deze winkel allebei toestellen gekocht en nog wat erbij hoort voor een totaal bedrag van €1159.35, waarvoor heb ik bon bewaard en nog meer betaald, waarvoor heb ik bon niet bewaard (glasbeschermers etc.).
Voor mij is dit een heel groot bedrag. Voor meer dan duizend euro heb ik slechts onvriendelijke grapjes en een groot probleem verdiend? Onze gezin is klant van t-Mobile al 18 jaar (drie personen, 4 abonnementen).
Wat nu????
icon

Beste antwoord door Folkert 1 december 2018, 19:14

Heb je wel of geen T-Mobile Branded toestel?
Is het probleem spontaan ontstaan of na een systeem update?

N.B. Het probleem met de LG speelt in heel Europa.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Heb je wel of geen T-Mobile Branded toestel?
Is het probleem spontaan ontstaan of na een systeem update?

N.B. Het probleem met de LG speelt in heel Europa.
Reputatie 7
Badge +18
Duitstalig (want daar speelt het probleem ook) maar wellicht een oplossing:

https://telekomhilft.telekom.de/t5/Handys-Datengeraete/LG-G7-Boot-Loop/td-p/3616604/page/2
Het probleem is spontaan ontstaan. Maar waarom dan t-Mobile verkoopt deze toestellen als probleem is bekend en t-Mobile ook weet dit probleem. Dit is geen 3 euro verlies, deze toestellen zijn echt duur. Ik wil gewoon mijn geld terug. En wat betekent 2 jaar garantie? Na drie manden allebei toestellen werken niet meer en t-Mobile stuurt mij weg, terwijl ik nog twee jaar moet 2 abonnementen betalen?
Ik heb deze Duitstalig oplossing gelezen. Maar ik kan niet deze uitvoeren. Toestel niet reageert.
Reputatie 4
Badge +1
Het probleem is spontaan ontstaan. Maar waarom dan t-Mobile verkoopt deze toestellen als probleem is bekend en t-Mobile ook weet dit probleem. Dit is geen 3 euro verlies, deze toestellen zijn echt duur. Ik wil gewoon mijn geld terug. En wat betekent 2 jaar garantie? Na drie manden allebei toestellen werken niet meer en t-Mobile stuurt mij weg, terwijl ik nog twee jaar moet 2 abonnementen betalen?

Dit is een nieuw probleem dat echt pas vandaag naar voren is gekomen. Ik begrijp dat je gefrustreerd bent omdat je toestel niet goed werkt, dat is gewoon enorm vervelend. Dit is een probleem dat zeer waarschijnlijk door de update vanuit LG (en dus niet T-Mobile) veroorzaakt is. Echter, doordat de werkelijke oorzaak en de oplossing moet worden gevonden voordat T-Mobile een goede reactie kan geven, kan dit betekenen dat het even iets langer duurt voor er een beter antwoord beschikbaar is.

Het is daarom ook niet iets wat T-Mobile tijdens de verkoop heeft kunnen voorzien.

Om meteen even in te springen op jouw ervaring in de winkel, dan wil ik even zeggen dat dit natuurlijk nooit de bedoeling mag zijn geweest. Ik ben niet bij de situatie geweest, dus ik kan alleen maar mijn mening baseren op wat jij nu beschrijft. En de wijze waarop jij aangeeft behandeld te zijn is onacceptabel. Dat is naar mijn mening niet de wijze waarop T-Mobile met haar klanten omgaat, of hoe mensen in hun functie zouden moeten opereren. Mijn advies is om heel even geduld te hebben zodat een moderator met jou contact kan leggen. Zij kunnen namelijk, afhankelijk van de situatie, werkelijk acties ondernemen en inhoudelijk je verder helpen.

Mijn advies is daarom ook om heel even te wachten tot een update. T-Mobile is er hard mee bezig maar ze kunnen pas wat zeggen als er ook echt nieuws te delen is. Tot die tijd willen wij allemaal graag met je meedenken en eventuele vragen beantwoorden. Daar is het forum immers voor!
Echt bedankt voor antwoord, maar het is geen antwoord op mijne vraag. Ik ga zelf niks doen want daarna kan garantie niet meer gelden. Ik wil gewoon mijne geld terug en ik zal nooit meer in t-Mobile toestellen kopen. In deze 18 jaar heeft t-Mobile veel geld van mij verdiend maar ik zie dat ik ben niks voor t-Mobile als klant.
Reputatie 4
Badge +1
Echt bedankt voor antwoord, maar het is geen antwoord op mijne vraag. Ik ga zelf niks doen want daarna kan garantie niet meer gelden. Ik wil gewoon mijne geld terug en ik zal nooit meer in t-Mobile toestellen kopen. In deze 18 jaar heeft t-Mobile veel geld van mij verdiend maar ik zie dat ik ben niks voor t-Mobile als klant.

Dat begrijp ik.

Ik heb echter geen ander antwoord omdat dit een onverwachte storing is. Het enige wat ik mee kan geven is om geduld te hebben, en mijn handen zijn ook gebonden. Ik zou ook liever nu een reactie willen geven met daarin de oplossing waardoor jij straks naar bed gaat met een tevreden resultaat.

Mijn excuses als ik je bericht verkeerd heb begrepen. Mocht ik je ergens mee kunnen helpen verder dan hoor ik het natuurlijk graag.
Ik begrijp wel dat het van LG probleem is, maar ik heb niet bij LG maar in t-Mobile winkel gekocht. En totdat t-Mobile hard er mee bezig is, mijne ouders zitten zonder telefoons maar abonnement kosten moeten wel op tijd betalen.
Weet misschien iemand wat ik moet doen om gewoon geld terug te krijgen en abonnementen stopzetten?
Reputatie 3

Het probleem is spontaan ontstaan. Maar waarom dan t-Mobile verkoopt deze toestellen als probleem is bekend en t-Mobile ook weet dit probleem. Dit is geen 3 euro verlies, deze toestellen zijn echt duur. Ik wil gewoon mijn geld terug. En wat betekent 2 jaar garantie? Na drie manden allebei toestellen werken niet meer en t-Mobile stuurt mij weg, terwijl ik nog twee jaar moet 2 abonnementen betalen?Dit is een nieuw probleem dat echt pas vandaag naar voren is gekomen. Ik begrijp dat je gefrustreerd bent omdat je toestel niet goed werkt, dat is gewoon enorm vervelend. Dit is een probleem dat zeer waarschijnlijk door de update vanuit LG (en dus niet T-Mobile) veroorzaakt is. Echter, doordat de werkelijke oorzaak en de oplossing moet worden gevonden voordat T-Mobile een goede reactie kan geven, kan dit betekenen dat het even iets langer duurt voor er een beter antwoord beschikbaar is.

Het is daarom ook niet iets wat T-Mobile tijdens de verkoop heeft kunnen voorzien.

Om meteen even in te springen op jouw ervaring in de winkel, dan wil ik even zeggen dat dit natuurlijk nooit de bedoeling mag zijn geweest. Ik ben niet bij de situatie geweest, dus ik kan alleen maar mijn mening baseren op wat jij nu beschrijft. En de wijze waarop jij aangeeft behandeld te zijn is onacceptabel. Dat is naar mijn mening niet de wijze waarop T-Mobile met haar klanten omgaat, of hoe mensen in hun functie zouden moeten opereren. Mijn advies is om heel even geduld te hebben zodat een moderator met jou contact kan leggen. Zij kunnen namelijk, afhankelijk van de situatie, werkelijk acties ondernemen en inhoudelijk je verder helpen.

Mijn advies is daarom ook om heel even te wachten tot een update. T-Mobile is er hard mee bezig maar ze kunnen pas wat zeggen als er ook echt nieuws te delen is. Tot die tijd willen wij allemaal graag met je meedenken en eventuele vragen beantwoorden. Daar is het forum immers voor!

Het zou T-mobile alleen sieren zelf ook te reageren op dit probleem wat door heel Europa speelt.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi,

Ik heb op dit topic een mogelijke oplossing gedeeld. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.