Vraag

Samsung Galaxy S5

• 11 mei 2015
  • 4 reacties
  • 333 Bekeken

Samsung Galaxy S5 blijft rebooten en start niet op. Wat te doen?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat vervelend! Haal de batterij er eens 30 seconden uit, stop deze er daarna weer in en probeer hem dan te starten.

Als dat niet lukt, probeer hem te starten in recovery modus en reset het toestel: (Dit wist je data, maar daar kun je nu toch niet meer bij.)
Telefoon uit.
Volume Up + Home toets + Aan knop ingedrukt houden (in die volgorde)
Loslaten op Samsung logo. Dit opent het Recovery menu.
Met de volume toetsen navigeren naar Factory Reset/Wipe Data
Bevestig met Home toets.
Wacht...
Terug in het menu ook even naar Wipe Cache Partition. Bevestig. Wacht.
Navigeer naar Reboot Now. Bevestig.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Coram,

Welkom op ons Forum! :)

Heb je de tips van ShadowLea al uitgeprobeerd? Je hebt ook maandag contact gehad met een collega van mij. Heb je in de toestelhulp een oplossing gevonden?

Laat even weten of het gelukt is en of we nog ergens bij kunnen helpen!
Hoi DavidK,
In toestelhulp heb ik geen oplossing gevonden. De tips van ShadowLea heb ik gedeeltelijk gevolgd. Na het plaatsen van een nieuwe batterij is Het probleem van van het steeds rebooten van het toestel opgelost. Echter het toestel wordt soms erg heet. Zonder dat ik er iets mee doe. Eerder heb ik al de verdere instructies van ShadowLea opgevolgd om dit probleem op te lossen. Zonder resultaat echter. Wat te doen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Coram,

Als ik het goed begrijp heb je dus ook al een fabrieksreset uitgevoerd. Wel vreemd dat je toestel nog zo heet wordt. In dit topic lees je allerlei tips en tricks om reparatie te voorkomen. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan zou je het toestel ter reparatie kunnen aanbieden. Alle informatie hierover vind je op deze pagina.

Ik hoop dat je er uitkomt! Houd je ons op de hoogte? 😉

Reageer