Beantwoord

Sim-unlock procedure Blackberry

  • 3 maart 2016
  • 1 reactie
  • 581 Bekeken

Reputatie 5
Badge +17
  • Oud-medewerker
  • 2076 reacties
Hoe maak ik mijn Blackberry sim-lock vrij?
icon

Beste antwoord door Sam- 3 maart 2016, 18:59

1 ► Plaats géén simkaart in je telefoon en zet deze aan

2 ► Selecteer het icoon 'Opties' en selecteer 'geavanceerde opties'

3 ► Kies vervolgens de optie 'Sim-kaart'

4 ► Je ziet nu de tekst 'Sim-card: No valid SIM card' op je beeldscherm verschijnen

5 ► Druk de knop *A en druk daarna op de knoppen: M, E, P en D

6 ► Je ziet nu de lijst met 'Personalisatie' gegevens

7 ► Zet Caps lock (automatische hoofdletters) aan, druk op de 'Alt' toets en daarna op de knoppen M, E en P

8 ► Druk weer op alt en dan op de 2 knop

9 ►Je ziet de tekst'Enter Network MEP code' op je beeldscherm

10 ► Voer nu je sim-unlock code in

11 ► Druk op enter om deze te bevestigen

12 ► Na het verschijnen van de tekst 'Unlock code passed' druk je op 'Ok' om de procedure af te ronden

Bij het foutief invoeren van de code kan je toestel permanent blokkeren. Indien je de sim-unlock code al 2 keer verkeerd hebt ingevoerd, maar het toestel nog niet is vrijgegeven, neem dan contact op met onze klantenservice via 06 2400 1200 of laat een berichtje achter op het forum. We helpen je graag verder.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +17
1 ► Plaats géén simkaart in je telefoon en zet deze aan

2 ► Selecteer het icoon 'Opties' en selecteer 'geavanceerde opties'

3 ► Kies vervolgens de optie 'Sim-kaart'

4 ► Je ziet nu de tekst 'Sim-card: No valid SIM card' op je beeldscherm verschijnen

5 ► Druk de knop *A en druk daarna op de knoppen: M, E, P en D

6 ► Je ziet nu de lijst met 'Personalisatie' gegevens

7 ► Zet Caps lock (automatische hoofdletters) aan, druk op de 'Alt' toets en daarna op de knoppen M, E en P

8 ► Druk weer op alt en dan op de 2 knop

9 ►Je ziet de tekst'Enter Network MEP code' op je beeldscherm

10 ► Voer nu je sim-unlock code in

11 ► Druk op enter om deze te bevestigen

12 ► Na het verschijnen van de tekst 'Unlock code passed' druk je op 'Ok' om de procedure af te ronden

Bij het foutief invoeren van de code kan je toestel permanent blokkeren. Indien je de sim-unlock code al 2 keer verkeerd hebt ingevoerd, maar het toestel nog niet is vrijgegeven, neem dan contact op met onze klantenservice via 06 2400 1200 of laat een berichtje achter op het forum. We helpen je graag verder.

Reageer