Beantwoord

Simkaart in iPhone 5

Hallo,

Ik heb vandaag een IPhone 5 cadeau gekregen van mijn vader, omdat ik erg mijn best heb gedaan op school en nu naar 3 Havo over ga. Ik heb een prepaid kaartje en ik koop van mijn beltegoed mijn internet en gratis sms'jes. Ik kan mijn simkaart niet in mijn IPhone doen, want dat is te groot. Mijn vriend zei dat ik hem moet knippen, alleen durf ik dit niet want ik wil hem niet beschadigen. Wat moet ik nu doen? Ik heb nu een HTC desire c.

Alvast bedankt voor jullie hulp 😃
icon

Beste antwoord door Bram 22 januari 2015, 12:16

Hey Yilmaz,

De simkaart is besteld hoor! 🙂 Die heb je waarschijnlijk zaterdag al binnen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Yilmaz

Welkom op het T-Mobile Forum en gefeliciteerd!

In een iPhone 5 gaat een nano-simkaart. Ik wil je het knippen van je simkaart afraden, hij kan dan inderdaad beschadigen en dan werkt hij ook niet meer in je HTC. Je kunt de nanosimkaart gemakkelijk bestellen via My T-Mobile.

Als je nog vragen hebt dan weet je ons te vinden. Heel veel succes in 3 Havo! 😃
Hey Amy,

Ik probeer de simkaart te bestellen, maar er staat hele tijd dat ik geen nieuwe simkaart kan bestellen omdat ik geen adres heb opgegeven en geen e-mailadres. Ik heb deze al vanaf het begin ingevoerd, dus dan moet ik toch gewoon de simkaart kunnen bestellen?

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt
Reputatie 4
Hoi Yilmaz,

Dat is erg vervelend!
Je zou telefonisch contact op kunnen nemen met de klantenservice via 0624001200 of langs een T-shop kunnen gaan. Dan kan je alsnog een simkaart aanschaffen.

Met betrekking tot je adres, dit zie je als je ingelogd bent op My Tmobile?
groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Hey Yilmaz,

Ik heb een simkaart voor je aangevraagd echter moet ik hier tegoed voor toekennen en dit wordt niet bijgeschreven door het systeem. Ik hou dit voor je in de gaten en zal dan voor 5,- euro een nieuwe nanosim voor je aanvragen.

De melding laat ik nakijken want je hebt wel gewoon de gegevens doorgegeven zie ik.
Reputatie 4
Hey Yilmaz,

De simkaart is besteld hoor! 🙂 Die heb je waarschijnlijk zaterdag al binnen.

Reageer