Vraag

Sony xperia xz3

• 15 december 2019
  • 7 reacties
  • 1213 Bekeken

Hallo, ik een een vraag over mijn sony xperia xz3. Als ik een langere tijd mee bezig ben start hij automatisch opnieuw op. Best vervelend. Ik weet niet of er meerdere mensen last van hebben?

Ik hoop op reacties 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @robert89 

9 van de 10 keer worden zulke problemen veroorzaakt door een software update die dan wel weer te fixen zijn door een fabrieksreset uit te voeren.

Heb je dit al eens geprobeerd? Vergeet niet een back up te maken van alles!

Hallo @Waqqas 

Ik ga het eens proberen of het werkt of moet ik wachten tot sony een update heeft? 

Reputatie 7
Badge +18

@robert89

Heb je de telefoon reeds een update gegeven? Bovendien kan het mogelijk je probleem oplossen door een fabrieksreset uit te voeren nadat je een back-up hebt gemaakt van al je gegevens.

Je hoeft niet te wachten op een update.

Hallo @Waqqas  ik heb het geprobeerd maar het helpt nog steeds niet. Mijn telefoon gaf op het moment van van uitvallen geen service en geen simkaart in het scherm. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @robert89 

Heb je al geprobeerd om je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Op deze pagina staat stapsgewijs uitgelegd hoe je dat kan doen. Laat je even weten of het zo lukt?

Ja heb ik al geprobeerd het mobiele netwerk valt steeds weg dan loopt me telefoon vast beeldscherm loopt vast en start uit het niets automatisch opnieuw op.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @robert89 

Het lijkt om een defect toestel te gaan, op afstand is het moeilijk om hiermee te helpen.

Ik denk dat je het beste langs een reparatie shop kunt gaan.

Reageer