Beantwoord

Specificaties LG G4

weet iemand de specificaties van de lg g4 van t mobile is dit de 32gb versie of niet b.v.b :?
icon

Beste antwoord door storm91 25 mei 2015, 15:01

Hey peerke.nr1.

Kheb hem sinds zaterdag, en ik kan voor je bevestigen dat het inderdaad om de 32GB versie gaat. Je hebt hiervan nog ongeveer 20GB over vanwege de besturingssysteem.

Geen zorgen, je kan er wel tot 128GB SD kaart instoppen.

Even de site voor je:
http://www.lg.com/nl/mobiele-telefoons/lg-G4-H815-smartphone/technical-specifications

en nog een:
http://www.lg-g4.nl/specifications.php

Als je nog meer vragen hebt over de LG G4 hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 4
Hey peerke.nr1.

Kheb hem sinds zaterdag, en ik kan voor je bevestigen dat het inderdaad om de 32GB versie gaat. Je hebt hiervan nog ongeveer 20GB over vanwege de besturingssysteem.

Geen zorgen, je kan er wel tot 128GB SD kaart instoppen.

Even de site voor je:
http://www.lg.com/nl/mobiele-telefoons/lg-G4-H815-smartphone/technical-specifications

en nog een:
http://www.lg-g4.nl/specifications.php

Als je nog meer vragen hebt over de LG G4 hoor ik het graag! 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey peerke.nr1,

Leuk dat je dit even hier op het Forum checkt! :)

Ik zie dat Storm91 je al uitgebreid antwoord heeft gegeven en dat je ondertussen een renewal bent aangegaan! Helemaal gaaf! :D

Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Heb hem binnen is een top toestel na me andere is dit echt een topper blij mee
Reputatie 4
Leuk om te horen! Camera is overigens erg goed in het donker. Zeker als je een beetje met het iso en smartshutter speelt. Komen erg mooie plaatjes uit!
Reputatie 3
Badge +4
Hoi, ik heb vanavond verlengd met een LG G4.
Welke frequentiebanden ondersteunt deze telefoon op 4G?
Ik kom geen LTE 900 Band tegen, klopt dat?
(Telefoon via T-Mobile)

(Als het waar is weiger ik deze telefoon!)

Alvast bedankt!
Reputatie 4
Hey HarryMe,

Zelf kom ik hem wel tegen:
http://forums.androidcentral.com/lg-g4/527756-lg-g4-models-cellular-frequencies.html (h815, international).

En ook hier staat tie weer tussen:
http://www.gsmarc.com/model-finder/lg/gsm-4g-bands/lte-900/

Lijkt mij duidelijk genoeg 🙂 Heb het toestel zelf overigens ook. En al zou het toestel het niet hebben, het is dan nog een fantastisch toestel, je weet niet wat je mist. 😃
Reputatie 3
Badge +4
Haha, kan niet wachten storm91!
Ondersteuning van alle frequentiebanden op 2G/3G/4G vind ik wel belangrijk... kun je toch het T-Mobile netwerk volledig benutten.
Ben al wel aan het zoeken geweest, maar kon het niet vinden.
Ook zie ik Cat4 bij LTE staan... dacht dat dat Cat6 had moeten zijn?

(Cat4 valt prima mee te leven trouwens)

Bedankt voor t antwoord
Reputatie 4
Welke cat chip er in zou moeten zitten weet ik niet. Cat6 zou overigens wel fijn natuurlijk, maximale snelheden. ;)

Kan dit overigens nog wel navragen, mocht het nodig zijn. Maar opzich, cat4 werkt net zo prima, zeker in combi met LTE900 😃
Reputatie 3
Badge +4
Ik ga even door met vragen stellen...
Naast de vraag welke Categorie LTE voor de LG G4?
Weet iemand wat de max (vlakbij de router) wifi LINKsnelheid is?
Is dat (met 1 antenne)
op 2.4 GHz 72 mbps,
op 5 GHz 433 mbps?
Of is dat (net als Sony/ Samsung met 2 antennes)
op 2.4 GHz 144 mbps
op 5 GHz 866 mbps?

Linksnelheid is te zien als je het netwerk aanklikt na op het WiFi symbool te drukken.
Ervaart iemand problemen met de G4 op WiFi (mijn vorige LG was daarin niet de beste)?

Alvast dank!
Reputatie 4
In de LG G4 zit een CAT6 chip. Dat is iets wat zeker is.

Qua wifi linksnelheid heb ik echt geen flauw benul. Zelf heb ik op 1 antenne 65mb/s, hoewel ik hier en daar lees dat het op kan lopen tot 165mb/s (in de praktijk teminste, theoretisch weet ik het niet).

Zodra ik bij m'n vader ben zal ik dit even opnieuw testen voor je, maar dit is iets waar ik geen garantie op kan bieden welke het is.

Verder ervaar ik verder geen problemen met wifi. Alleen moet ik soms even een klein handje helpen met verbinden maar verder doet tie het uitstekend!
Reputatie 3
Badge +4
Hoi storm91, ik heb zojuist contact opgenomen met de klantenservice van LG, en antwoord gekregen.

De LG G4 LTE is inderdaad Cat6!
Intern heeft de LG G4 2 (=de gangbare max) antennes voor WiFi!

Wat WiFi betreft (in de lijn der verwachting) zou de LG G4 op de 2.4 GHz op gangbare routers 144 mbps moeten kunnen, en op de 5 GHz 866 mbps.
Dit is het geval bij meerdere Sony's en Samsungs met 2 interne antennes voor WiFi, maar het kon door de klantenservice niet bevestigd worden.

Positief nieuws!
Reputatie 4
Oh, ik neem wel aan dat ze direct antwoord hadden welke CAT chip het heeft? Had dit zelf ook gevraagt aan de klantenservice voordat ik antwoord gaf. (over de chat).

Maar goed om te weten dat het toestel die snelheden aankan! Denk dat je er veel plezier van zal hebben!

Met de fantastische camera erbij moet het helemaal goedkomen. Mocht je overigens nog vragen hebben hoe je deze handmatig het beste in kan stellen, kan ik je daarbij wel een handje helpen. De foto's kunnen er erg mooi uitkomen.
Reputatie 3
Badge +4
Hoi storm91,
niet persoonlijk bedoeld, maar ik heb de LG G4 geannuleerd omdat het me echt niet lekker zat.
Deze was nog niet geleverd, dus allemaal geen probleem.
Eergisteren heb ik verlengd met de S5 Neo.

Redenen waarom ik afzie van de G4:
* Traag of instabiel WiFi (bij online nazoeken)
* 4G: De een zegt Cat4, de ander zegt Cat6
(Antw. van LG was "Cat6: 150 Mbps" huh?)
* Maandbedrag viel me te hoog uit (via T-M. site)
* Te weinig vertrouwen in het merk (woog zwaar na 2 andere matige LG's)

Reden voor de S5 Neo:
* Stof en spatwaterdicht
* Niet de top-, maar wel goede prestaties en scherm
* Ook een zeer goede camera
* Laag maandbedrag

Op gebied van design lever ik in... want o, wat een mooi toestel die G4!!
Maar robuustheid en waar voor mijn geld gaf de doorslag.

Dank aan T-Mobile die dit alles keurig in orde gemaakt heeft!
Reputatie 4
-Wifi geen problemen mee gehad, zie het probleem niet.
-De LG G3 had dacht ik al cat6 dus zou niet inzien waarom deze geen cat6 heeft, misschien zelfde toestel maar ander continent die andere cat chip heeft? Ook al naar gekeken? 😉 Aangezien hier ook verschillen in kunnen zitten.
-Voorheen ook 2 LG's gehad, maar eigenlijk geen klachten, maargoed, dat is meer persoonlijk.

Maargoed, ieder wat wils, ieder toestel heeft uiteindelijk plus en minpunten, en voor iedereen ligt het net even anders. Hoop uiteindelijk wel dat je blij bent met je toekomstige toestel. 😃

Reageer