Beantwoord

Toegangscode kwijt telefoon

• 19 juli 2017
  • 2 reacties
  • 4472 Bekeken

Kun je tmobile bellen met een prepaid om te vragen hoe je toegang krijgt tot je telefoon met abonnement waarvan de toegangscode vergeten is waardoor je telefoon op slot blijft en geen toegang krijgt tot bellen..
icon

Beste antwoord door Muberra 19 juli 2017, 13:09

Hoi Mammadyljer,

Welkom op het forum!

Ik neem aan dat je de toegangcode van de simkaart bedoelt. Dat noemen wij de PUK-code. Die kun je heel snel & makkelijk zelf vinden op jouw My T-Mobile. Log direct in en ga naar het kopje 'Simkaart & toestel', en dan kan je de code aanvragen. Vul de code in die wordt aangegeven en je krijgt weer toegang tot jouw telefoon.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hoi Mammadyljer,

Welkom op het forum!

Ik neem aan dat je de toegangcode van de simkaart bedoelt. Dat noemen wij de PUK-code. Die kun je heel snel & makkelijk zelf vinden op jouw My T-Mobile. Log direct in en ga naar het kopje 'Simkaart & toestel', en dan kan je de code aanvragen. Vul de code in die wordt aangegeven en je krijgt weer toegang tot jouw telefoon.

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 🙂
Bij een Iphone is ook sprake van een toegangscode: deze hoort bij een Iphone/ipad, kan zelf gekozen worden en is viercijferige of zescijferig. Ook is er op de Iphone een code die " vergrendelcode " wordt genoemd. Deze is vier-cijferig en is hetzelfde als de vroegere pincode van een mobiele telefoon.
Ik weet niet of deze pincode dezelfde code is als de " toegangscode van de simkaart".

Reageer