Beantwoord

Tweede simkaart werkt niet

• 24 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Ik heb onlangs een extra sim besteld, en kreeg er 2 in de brievenbus. Eentje is gelukt om te activeren (89311632***), deze zit uiteraard weer in mijn telefoon. De tweede (89311632***) doet het niet, terwijl ik deze al meerdere malen geactiveerd heb. Deze is voor mijn iPad mini 4. Op de foto is een schermafbeelding van de melding.

Met vriendelijke groet,

Rick
icon

Beste antwoord door Kaassausje 24 oktober 2016, 15:49

Hoi Rick, welkom op het klantenforum.

Als je maar één simkaart had besteld, dan zal er iets fout zijn gegaan. Er was namelijk een probleempje met het uitsturen van simkaarten, waardoor men er twee ontving in plaats van één. De tweede simkaart kun je op een later moment activeren, wanneer je huidige simkaart de geest geeft. Je kan 'm ook weggeven aan een vriend(in)/kennis/etc., als je iemand kent wiens simkaart aan vervanging toe is. Zie ook het antwoord in dit topic.

Mocht je toch graag ook een simkaart in de iPad willen gebruiken, dan zou je een MB-verdeler kunnen overwegen. Op deze pagina lees je daar meer over.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Rick, welkom op het klantenforum.

Als je maar één simkaart had besteld, dan zal er iets fout zijn gegaan. Er was namelijk een probleempje met het uitsturen van simkaarten, waardoor men er twee ontving in plaats van één. De tweede simkaart kun je op een later moment activeren, wanneer je huidige simkaart de geest geeft. Je kan 'm ook weggeven aan een vriend(in)/kennis/etc., als je iemand kent wiens simkaart aan vervanging toe is. Zie ook het antwoord in dit topic.

Mocht je toch graag ook een simkaart in de iPad willen gebruiken, dan zou je een MB-verdeler kunnen overwegen. Op deze pagina lees je daar meer over.

Reageer