Beantwoord

Verbindingsprobleem

• 17 oktober 2015
  • 12 reacties
  • 423 Bekeken

Ik kan alleen maar met de Huawei wifi E5577C werken wanneer hij met een usb kabeltje met de laptop verbonden is. Zodra dat gebeurt is zien de andere apparaten hem ook zoals mijn telefoon en tablet.
Trek ik het usb kabeltje eruit dan is er geen verbinding meer ,niet met de laptop, telefoon of tablet.
Mijn vraag is staan er sommige instellingen niet goed op de laptop of de Huawei ?
Groet A van Harten
icon

Beste antwoord door arievanharten3 19 oktober 2015, 19:42

Bedankt voor je reactie.Ik heb het probleem inmiddels opgelost. Het wachtwoord dat in de snelstartgids staat ( admin ) is niet het ww dat je moet gebruiken maar het ww achter de batterij. Alles werkte toen nog niet vlekkeloos maar wel nadat ik de wifi band op 2,4 Ghz had gezet.

Misschien is er iemand die een antwoord weet op het volgende.

Op mijn telefoon een Samsung Galaxy Note 3 kan ik niet inloggen op My T-Mobile.

Het volgende krijg ik dan te zien :Deze webpagina bevat een omleidingslus. er wordt dan aangeraden om opnieuw te laden (werkt niet). Bij de details wordt verwezen dat het eventueel met de cookies te maken heeft, maar of je die in of uitschakelt maakt niets uit. Inloggen kan ik wel op laptop en tablet.

Groet Arie van Harten
Bekijk origineel

12 reacties

Hi Lea

Bedankt voor de tip. Ga het zeker proberen.
Nog een goed weekend.

Arie
Reputatie 7
Badge +9
Dat probleem met die omleidingslus is een bekend Chrome probleem. Komt ook voor op andere merken. (De standaard browser is een Chrome variant.)

Probeer eens Firefox of Dolphin, daarmee heb ik op mijn Note 3 nog nooit die melding gezien, en ik zit toch vrij vaak via 4G op de webversie van My T-Mobile.. 🙂
Hallo Issam.

Voorlopig laat ik het zo. Ik heb niet zoveel tijd en alles werkt verder goed. Heb vanmiddag bij de T-mobile shop een bericht achter gelaten van wat ik gedaan heb. Ik hoop dat ze er wat aan hebben. Iedereen verder bedankt voor de suggesties en ideeen

Prettig weekend Arie
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Arie,

Bedankt voor de aanvulling. We zijn erg benieuwd of dit wel lukt via een andere internet browser. Laat het ons weten zodra je de kans hebt gehad om het uit te proberen!
Hallo Hajar

Andere browser niet geprobeerd. Wel ben ik er achter dat het aan 4G van T-mobile ligt daar ik via wifi op b.v. Ziggo of een ander netwerk inlog geen problemen heb
Reputatie 7
Badge +20
Hi Arie,

Een andere browser heeft dus ook niet geholpen? Helaas hebben we op dit moment nog geen sluitende oplossing hiervoor zoals David heeft aangegeven. Wel goed dat je dit aangeeft! Ik zal ervoor zorgen dat we jouw feedback gaan gebruiken. Gelukkig doet de App het wel goed en kun je daar gebruik van maken.

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten! 🙂
Hallo David

Heb inderdaad alles geprobeerd wat cookies betreft ,zowel voor de webpagina als derden en dat heeft geen enkel resultaat opgeleverd. Weet niet of het met Windows of Android te maken heeft daar ik op tablet en laptop beide Windows geen probleem hebt , en telefoon Android wel.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Arie,

Na wat zoekwerk kom ik inderdaad vergelijkbare problemen tegen, helaas schijnt er nog niet één sluitende oplossing voor te zijn..

Als je zegt dat je alles hebt geprobeerd, bedoel je dan ook het wissen van cookies voor de webpagina? Heb je ook al eens geprobeerd om gebruik te maken van een andere webbrowser? Dit kan in veel gevallen al een alternatieve oplossing zijn om de website te bekijken..

Ik hoor graag van je of je de cookies al eens gewist hebt en of het wel lukt met een andere browser! 🙂
De T-mobile app werkt prima op de telefoon , alleen als je vanuit google naar my T-mobile gaat dan krijg ik te lezen (Deze webpagina bevat een omleidingslus) en dat is alleen op de telefoon en niet op tablet en laptop. Heb van alles geprobeerd maar niets werkt .Misschien een suggestie ?

Groet Arie van Harten
Reputatie 5
Badge +17
Hi Arie,

Graag gedaan hoor, we helpen je graag. 🙂 Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost.

Vreemd dat je problemen ervaart met de My T-Mobile applicatie. Er is vandaag toevallig een nieuwe versie van de My T-Mobile Applicatie online gekomen in de Google Play store. Zou je jouw huidige My T-Mobile Applicatie willen verwijderen en de nieuwe versie downloaden + installeren? Ik ben benieuwd of het hierdoor voor jou wordt opgelost.

Laat het ons weten Arie!
Bedankt voor je reactie.Ik heb het probleem inmiddels opgelost. Het wachtwoord dat in de snelstartgids staat ( admin ) is niet het ww dat je moet gebruiken maar het ww achter de batterij. Alles werkte toen nog niet vlekkeloos maar wel nadat ik de wifi band op 2,4 Ghz had gezet.
Misschien is er iemand die een antwoord weet op het volgende.
Op mijn telefoon een Samsung Galaxy Note 3 kan ik niet inloggen op My T-Mobile.
Het volgende krijg ik dan te zien :Deze webpagina bevat een omleidingslus. er wordt dan aangeraden om opnieuw te laden (werkt niet). Bij de details wordt verwezen dat het eventueel met de cookies te maken heeft, maar of je die in of uitschakelt maakt niets uit. Inloggen kan ik wel op laptop en tablet.
Groet Arie van Harten
Reputatie 7
Badge +20
Hi Arie,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat jammer dat je verbindings problemen ervaart! Ik adviseer je om jouw toestel te resetten. Dat doe je door je achterklep te verwijderen en op een klein knopje te klikken waar reset bij staat. Volg dan deze stappen in dit topic.

Laat je ons weten of het is gelukt?

Reageer