Beantwoord

Welke Gebruikersnaam en Password voor SMTP-instellingen

• 19 januari 2019
  • 3 reacties
  • 3532 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Voor het instellen van de SMTP-server moet ik mijn gebruikersnaam en password instellen. Maar welke zijn dat? Dezelfde als voor het inloggen op My T-Mobile?

En waarom staat hiervoor geen handleiding online?
icon

Beste antwoord door Folkert 20 januari 2019, 18:44

Hoi,

Om welke email provider gaat het dan? Want iedere mail provider heeft zijn eigen IMAP en SMTP settings die je aldaar kunt vinden. Dat heeft verder niets met T-Mobile te maken als het gaat over een mobiele telefoon.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Handleiding staat hier online.

Groet, Folkert
hoi Folkert,

Ik heb alleen een T-Mobile mobiel abonnement - geen T-mobile Thuis.

Bij mijn vorige telefoon-aanbieder moest ik voor de smtp mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor de service-website invoeren. Dat werkte. Bij T-Mobile niet...

Vul ik ipv mijn gebruikersnaam mijn bij T-Mobile bekende e-mailadres in, dan blijft het toestel hangen in het verifiëren, en kan ik wachten tot ik een ons weeg.

Ook in de winkel heeft men geen flauw idee.... Ik moest het thuis maar eens proberen via mijn eigen wifi-netwerk....😶
Reputatie 7
Badge +18
Hoi,

Om welke email provider gaat het dan? Want iedere mail provider heeft zijn eigen IMAP en SMTP settings die je aldaar kunt vinden. Dat heeft verder niets met T-Mobile te maken als het gaat over een mobiele telefoon.

Groet, Folkert

Reageer