Beantwoord

Welke simkaart gebruik je in de iPhone 6?

wat voor simkaart gaat er in de iphone 6
icon

Beste antwoord door Roan 25 september 2014, 15:08

Hey sede1971,

Goed dat je deze vraag stelt.

In de iPhone 6 wordt een nanosim gebruikt. Wanneer je het contract vernieuwt bij T-Mobile dan ontvang je automatisch de juiste simkaart bij de iPhone 6. Koop je het toestel los of schaf je dit op andere wijze aan dan kun je de nanosim aanvragen via My T-Mobile.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Hey sede1971,

Goed dat je deze vraag stelt.

In de iPhone 6 wordt een nanosim gebruikt. Wanneer je het contract vernieuwt bij T-Mobile dan ontvang je automatisch de juiste simkaart bij de iPhone 6. Koop je het toestel los of schaf je dit op andere wijze aan dan kun je de nanosim aanvragen via My T-Mobile.
Ik heb nu een iPhone 5 (T-mobile), zojuist bericht ontvangen dat ik as zaterdag een iPhone 6 + ontvang incl. nano sim. Hartstikke mooi natuurlijk, maar waarom een nieuwe sim?
Reputatie 5
@Jeroen N

Op het moment dat T-Mobile een nieuw toestel uitstuurt waarbij er een simkaart dient te worden gebruikt die door veel mensen nog niet in bezit is wordt ervoor gekozen om de simkaart hierbij standaard mee te sturen. Je hoeft de nieuwe simkaart natuurlijk niet in gebruik te nemen.

Heel veel plezier met je iPhone 6 Plus.
ik heb de iphone 5s nu bestel ik op een andere abonnement de iphone6 past de simkaart van de 5s ook in de 6?
ja 😉

Reageer