Beantwoord

WiFi problemen Samsung Galaxy S5

• 2 februari 2015
  • 28 reacties
  • 42271 Bekeken

Toon eerste reactie

28 reacties

Hallo,

Bedankt voor jullie antwoorden. Mijn wifi blijft ook ingeschakeld in slaapstand, als dat is wat jullie bedoelen. Ik denk dat het aan het toestel ligt, ik heb op internet gekeken en er zijn meer soortgelijke klachten. Ook mijn man heeft dezelfde klacht met hetzelfde toestel. Het ligt niet aan de wifi, andere toestellen, zoals laptop en gameconsole blijven wel gewoon aangesloten op wifi. HELP!!!!
Reputatie 7
Badge +15
@blond12

Gefeliciteerd met je nieuwe toestel! Lag het toevallig aan de tip die Beatfluence je heeft gegeven?
Ik lees namelijk dat je Wi-Fi verbinding thuis telkens wegvalt. Gebeurt dit ook op andere locaties?

Neem anders een kijkje in de Toestelhulp. Je lees daar precies hoe je de Wi-FI instelt.

Wil je ons op de hoogte houden? :8
Reputatie 2
Hallo,

Ik ben sinds zaterdag de trotse bezitster van een Samsung Galaxy S5. Goede actie van The Phonehouse in samenwerking met T-Mobile. Nu heb ik echter een probleem. Mijn wifi verbinding thuis valt steeds weg, zodat ik 4G ga verbruiken. Ik lees op internet dat er meer problemen zijn. Heeft iemand een oplossing????????? Ik ben nu minder blij met mijn S5.

Hallo Blond12,

Het allereerste waar ik aan denk is dat je wellicht een instelling niet juist hebt staan.
Zou je eens kunnen kijken onder
Instellingen --> Wifi --> Geavanceerd.
Staat daar ook een vinkje dat wifi geactiveerd moet blijven wanneer je je telefoon in standby zet? zo niet dan is het handig deze even aan te vinken 🙂

Reageer